Velká ryba ve franšízové síti
Fastfoodové řetězce jsou v Česku stále na vzestupu a v oblasti burgerů, stripsů a wrapů je tu kvetoucí konkurence. Ve světě je ale nabídka ještě o něco pestřejší a mezi legendární jídla „z ulice“ určitě patří fish&chips. Potenciál u nás určitě má franšíza Harry Ramsden´s, která na náš trh přichází s více než 30 lety franšízových zkušeností na národní i mezinárodní úrovni. Ve Velké Británii patří díky 84 vlastním i franšízovým restauracím mezi velmi známé značky. Její historie je opravdu úctyhodná. Založena byla roku 1928 a může se pochlubit vlastním tajným receptem, který značku provází už od začátku. Další důležitou vlastností je kvalita surovin – všechny ryby mají certifikaci PSC, což znamená, že pocházejí z dobře spravovaných a udržitelných zdrojů.
„V Česku nyní hledáme především Multi-unit franšízanta, který dostane exkluzivitu pro spádové oblasti, nebo Master-franšízanta, který získá exkluzivitu pro celou ČR s možností poskytovat další sublicence na provozovny jednotlivým franšízantům. Budoucí franšízový partner bude mít velkou podporou centrály, včetně kvalitní přípravy na zahájení aktivit,“ říká k novým možnostem spolupráce Aleš Tulpa, ze společnosti AVEX systems, která značku na našem trhu exkluzivně zastupuje. Samotné franšízy mohou mít několik podob obsluhy i provozu. Franšízanti si mohou zvolit klasickou restauraci ve spojení s take away, pobočku se zaměřením na rychlý servis, mobilní prodej mimo kamennou provozovnu a samozřejmě je možné koncept rozšířit o doručovací služby. Pro všechny tyto varianty má franšízor nastavený model fungování.

Zobrazit v katalogu franšíz






















PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...