Trdelníky dobývají Ameriku
V současné době má franšízová síť Trdlokafe, v zahraničí známá jako Twistcafe, celkem 340 poboček v 15 zemích, a to jak v Evropě, tak ve Spojených arabských emirátech, a nově od tohoto roku také v Americe. „Náš koncept se osvědčil na trhu v České republice, kde poptávka po našich službách stále roste. Vidíme obrovský potenciál v dalších trzích, což potvrzuje i naše expanze do 15 zemí. Plánujeme i nadále rozšiřovat naši působnost a otevírat nové pobočky v regionech, kde je o náš koncept zájem, a to jak v Evropě, tak mimo ni,“ uvádí k rozvoji sítě její zakladatel Radel Klein.
Rozšíření sítě v tomto rozsahu svědčí o tom, že si Trdlokafe umí udržet svou klientelu a oslovit novou. „Naše lahodné trdelníky, připravované podle tradiční domácí receptury, a káva z vlastní pražírny tvoří pevný základ našeho úspěchu. Díky strategickému umístění poboček na frekventovaných místech dokážeme oslovit širokou škálu zákazníků. Neustále pracujeme na modernizaci a inovaci našich poboček, abychom zajistili co nejefektivnější provoz a poskytli hostům jedinečný zážitek, který si zapamatují,“ uvádí k expanzivnímu vývoji Radek Klein.
Pobočky se mohou pochlubit poměrně dobrou ziskovostí. Franšízor uvádí, že průměrný zisk z obratu na jedné pobočce činí přibližně 130 000 Kč měsíčně, franšízy na mimořádně atraktivních místech mohou přinést i mnohem více. Navíc je koncept připravený nejen pro aktivní franšízanty, kteří se podílejí na chodu provozovny, ale také na pro investory se záměrem vybudovat si pasivní příjem. „Našim franšízantům poskytujeme kompletní management servis, což jim umožňuje získávat pasivní příjem bez nutnosti starat se o každodenní provoz pobočky,“ uvádí k formám spolupráce Radek Klein.
Možnosti investovat do franšízy Trdlokafe využil i Venture Club, investiční a společenský klub investorů a zájemců o investice. Celkových 40 milionů korun směřoval klub do nákupu franšízových poboček na frekventovaných místech nejen v Praze, ale i ve světových metropolích. Trdlokafe totiž poskytuje také model franšízového podnikání i pro investory. Franšízor pro ně najde vhodné místo, zařídí provozovnu a rozběhne provoz. Investor má poté možnost využívat služeb skupiny nebo provoz předat majiteli franšízy. „Jako franšízanti jsme si vybrali pobočky a postupně hradíme investici, zatímco skupina Trdlokafe zavádí provoz a vlastně jej pro nás bude i dále provozovat. Venture Club plánuje pro investory čtvrtletní vyúčtování a předpokládaná návratnost investice činí do tří let,” komentuje příležitost Petr Šedivý, CEO Venture Clubu.
Možnosti spolupráce se ale nabízejí komukoli, kdo má zájem otevřít novou pobočku anebo koupit stávající. Franšízant může počítat s počáteční investicí zpravidla kolem tří milionů s návratností do tří let. Franšízor mu ale celý první půlrok podnikání řídí pobočku a po úspěšném rozjezdu mu ji předá k řízení, anebo pokračují ve formě full management servisu po franšízanta.
PŘEČTI ČLÁNKY
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...