Podnikáme s trdelníkem
Příběh značky Trdlokafe se začal psát v roce 2015 v Brně, kdy společnost OK-VIK, která za franšízou stojí, otevřela první stánek s kávou a trdelníkem u brněnského obchodního centra Futurum. Dnes v jihomoravské metropoli funguje 11 poboček a značka se rozrostla víceméně do všech regionů Česka.
Velký podíl na tom mají franšízoví partneři, kteří provozují na 40 poboček. Jejich zapojení by mělo i nadále růst. Zájemci o franšízovou pobočku Trdlokafe mají šanci převzít již zavedený stánek, nebo společně s franšízorem vytvořit nový stánek. Od zvoleného způsobu startu podnikání pod tímto brandem se odvíjí délka návratnosti investice franšízanta a také míra rizika, kterou na sebe investicí bere. U developerské, tedy zbrusu nové prodejny, může franšízant počítat s rychlejší návratností investice, během 18 až 26 měsíců. Míra podnikatelského rizika je však vyšší.
Podle franšízora stánky Trdlokafe s krátkou historií dat nabízí střednědobou návratnost, cca 21 až 31 měsíců, a jsou již méně rizikové. V případě převzetí již zavedené pobočky s dlouhodobou historií, je návratnost investice nejdelší, zhruba 26 až 36 měsíců, nicméně jsou téměř bezrizikové. Počáteční investice stánků je vypočítaná na základě zisků konkrétního stánku za posledních 12 měsíců. Platí pak, že čím větší zisky stánek generoval, tím je počáteční investice vyšší. Financování investice je možné rozdělit. Na začátku lze uhradit 80 % investice a zbývajících 20 % je uhrazeno v průběhu následujících 24 měsíců ze zisků.
Plán ohledně expanze má vedení sítě jasný. Do konce roku chce otevřít více jak 66 poboček tak, aby si na své přišli milovníci trdelníku všude v republice.

PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...