Trdlokafe

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Trdlokafe se zabývá budováním a prodejem funkčních a zaběhnutých prodejen s originálními trdelníky, italskou kávou Pellini a poctivou opočenskou zmrzlinou na zajímavých, frekventovaných místech, které poskytuje na bázi franšízy. Za dobu svého podnikání společnost vytvořila síť více než 100 poboček a za rok 2022 zaznamenala obrat ve výši 197 mil. Kč.
Podstatou konceptu, který vzešel z klasického franšízingového modelu, je zpřístupnění podnikání mnohem širšímu okruhu zájemců, kteří se segmentem foodservice nemají žádné zkušenosti. Jeho maximální jednoduchost spočívá v úzké nabídce produktů a automatizaci. Užší nabídku produktů zvládne obsluha připravit vždy precizně a v té nejlepší kvalitě.
K bezproblémovému provozu mají minikavárny tři vlastní inteligentní systémy. Informační systém automaticky hlídá dodávku surovin, bezpečnostní systém znemožňuje zpronevěry ze strany zaměstnanců a motivační systém motivuje zaměstnance k co nejlepším výkonům. Díky vysoké míře digitalizace může v tomto konceptu Ready-Made Business jakýkoliv vlastník minikavárny v reálném čase na mobilu sledovat chod kavárny včetně informace o počtu zákazníků, tržbách apod.
Vlastní provozovny
0
Franšízové provozovny
105 (stav k 30.6.2023)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní zaškolení a předání know-how
- Právo vyrábět a prodávat produkty Trdlokafe/Twistcafe a užívat jejich originální názvy
- Právo zařazovat do prodeje nově vyvinuté produkty Trdlokafe / Twistcafe a užívat jejich budoucí názvy
- Užívání korporátní identity Trdlokafe/Twistcafe vč. grafických log, vizualizací, menuboardů apod.
- Koncept minikaváren, vč. vzhledu, rozložení, umístění apod.
- Sdílení obchodních a provozních nápadů napříč komunitou Trdlokafe/Twistcafe
- Podnikatelské a segmentové poradenství 24/7
- Lokální marketingové poradenství
- Globální marketingová podpora
- Technická podpora 24/7
- Technický servis
- Možnost využívat systém logistiky Trdlokafe/Twistcafe
- Informační systém SmartTrdlokafe s napojením na POS, systém skladového hospodářství, docházkový systém a reportingové systémy
- Kamerový systém s vzdáleným připojením a vzdáleným nahráváním záznamu
- Školící systém Trdlokafe/Twistcafe
- Školení franšízanta a jeho pracovníků
Potřebná počáteční investice
Stánky v nabídce jsou rozděleny do dvou kategorií:
- Developerské prodejny
- rychlejší návratnost (20–30 měsíců) a vyšší míra rizika
- Prodejny s historií dat
- delší návratnost (30-48 měsíců) a nízká míra rizika
Zájemce o franšízu si může vybrat mezi prodejnou s historií nebo novým stánkem. Počáteční investice do franšízy je vypočítaná na základě zisků stánku za posledních 12 měsíců. Čím větší zisky stánek generoval, tím je počáteční investice vyšší. Návratnost pro investora/franšízanta se pohybuje od cca 1,5 roku do 4 let. V následujících letech pak dochází ke zhodnocení investice. Při 10letém kontraktu by mělo dosahovat celkové zhodnocení investice v průměru 200–300 %.
Financování investice je možné rozdělit. Na začátku je možná úhrada 80 % investice a zbývajících 20 % může být uhrazeno v průběhu následujících 24 měsíců.
Investice prostřednictvím úvěru z banky vám Trdlokafe pomůže zabezpečit.
Základní požadavky
Franšízant si nemusí místo pro novou pobočku hledat sám, vhodné prostory je mu schopen vyhledat a zajistit franšízor.
Informace o franšízorovi
Trdlokafe International s.r.o.
Sokolovská 428/130, 186 00 Praha 8 - Karlín
+420 736 602 262
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Patrik Ferenc
Více informací
Správcem osobních údajů je Trdlokafe International s.r.o. (Sokolovská 428/130, 186 00 Praha 8 - Karlín). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Trdlokafe a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na investice.trdlokafe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Ročně prodá síť Trdlokafe milion trdelníků ve více jak 50 stáncích po celém Česku, i na Slovensku či ve Vídni. Stále však chce růst, a to i díky franšízám.
Koncept Trdlokafe zjednodušil a zautomatizoval procesy tak, aby se ze stánku s trdelníky a kávou stala pasivnější investice a hledá franšízanty.

La Donuteria se za pár let stala love brandem, který expanduje u nás i v zahraničí. Co se v této franšíze stalo za poslední rok? Odpovídá Petr Straňák, zakladatel & CEO.
Roark uspěli nad konkurenční skupinou vedenou investičními firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od února a cena se vyšplhala na 9,55 miliardy dolarů.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Česká franšíza Chocafé dobyla Thajsko. V Bangkoku otevřela svou první franšízovou pobočku. Tuto možnost mají i podnikatelé u nás.
Stylový interiér, rozmanitá nabídka a téměř desetileté zkušenosti. To vše představuje franšízový koncept Donuterie, který k nám míří z Rumunska.

Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Obsadit celou republiku svými kavárnami, takový je plán konceptu Kafec. Pomoci mu v tom mají franšízanti. Kdo se může ucházet o licenci?
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty značky iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Otevřít 5 nových franšízových poboček. Takový je plán franšízového gastrokonceptu Faency Fries pro letošní rok.
Letošek by pro koncept pojízdných kaváren Kofi Kofi měl být ve znamení rozvoje franšízové sítě. Do jakých lokalit se svými KofiTrucky míří?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.