Trdlokafe

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Trdlokafe se zabývá budováním a prodejem funkčních a zaběhnutých prodejen s trdelníky a kávou na zajímavých, frekventovaných místech, které poskytuje na bázi franšízy. Za dobu svého podnikání společnost vytvořila síť více než 50 prodejen a zaznamenala celosíťový roční obrat vyšší než 100 mil. Kč. a ročně obslouží více než jeden milion zákazníků!
V provozovnách se snaží udržovat úzkou nabídku produktů a maximální jednoduchost celého konceptu, díky čemuž jejich přípravu zvládne obsluha připravit za každých okolností precizně a v té nejlepší kvalitě. Díky mnohaletým zkušenostem dokáží franšízantům poradit a pomoci, a proto nejsou potřeba předchozí zkušenosti z gastronomie. Vše navíc podtrhává automatizace. Součástí franšízingové spolupráce je také systém Smart Trdlokafe, který v cloudu umožňuje vzdálenou správu pobočky a sám např. zaměstnance motivuje a hlídá, nebo pozná že na pobočce dochází suroviny a navrhne jeho objednávku.
Je možné se stát franšízantem prodejny s historií, nebo se společně vytvoří nový stánek. Franšízant si nemusí místo pro novou franšízu hledat sám, vhodné prostory je mu schopna vyhledat přímo společnost Trdlokafe.
Nabízené stánky jsou rozděleny do třech kategorií:
- Developerské prodejny
- mají rychlejší návratnost (18–26 měsíců) a vyšší míru rizika.
- Prodejny s krátkou historií dat
- mají střednědobou návratnost (21–31 měsíců) a střední míru rizika.
- Prodejny s dlouhodobou historií dat
- mají dlouhodobou návratnost (26–36 měsíců) a jsou téměř bezrizikové.
Vlastní provozovny
8
Franšízové provozovny
40
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní zaškolení a předání know-how
- Právo vyrábět a prodávat produkty Trdlokafe / Twistcafe a užívat jejich originální názvy
- Právo zařazovat do prodeje nově vyvinuté produkty Trdlokafe / Twistcafe a užívat jejich budoucí názvy
- Užívání korporátní identity Trdlokafe / Twistcafe vč. grafických log, vizualizací, menuboardů, apod.
- Koncept minikaváren, vč. vzhledu, rozložení, umístění, apod.
- Sdílení obchodních a provozních nápadů napříč komunitou Trdlokafe / Twistcafe
- Podnikatelské a segmentové poradenství 24/7
- Lokální marketingové poradenství
- Globální marketingová podpora
- Technická podpora 24/7
- Technický servis
- Možnost využívat systém logistiky Trdlokafe / Twistcafe
- informační systém SmartTrdlokafe s napojením na POS, systém skladového hospodářství, docházkový systém a reportingové systémy
- Kamerový systém s vzdáleným připojením a vzdáleným nahráváním záznamu
- Školící systém Trdlokafe / Twistcafe
- Školení franšízanta a jeho pracovníků
Potřebná počáteční investice
- Počáteční investice stánků je vypočítaná na základě zisků stánku za posledních 12 měsíců:
- čím větší zisky stánek generoval, tím je počáteční investice vyšší.
- vše je vypočítané tak, aby návratnost pro investora byla v rozmezí od 1 roku do 3,5 let
- V následujících letech pak dochází ke zhodnocení investice:
- při době trvání kontraktu 10 let by mělo dosahovat celkové zhodnocení investice v průměru 200–300 %.
- Financování investice je možné rozdělit. Na začátku lze uhradit 80 % investice a zbývajících 20 % je uhrazeno v průběhu následujících 24 měsíců ze zisků:
- financování investice prostřednictvím úvěru z banky společnost pomůže franšízantům zabezpečit.
Informace o franšízorovi
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jakub Boško
Více informací
Správcem osobních údajů je OK-VIK s.r.o. (Tábor 50D, 60200 Brno). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Trdlokafe a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na investice.trdlokafe.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
„Pokud chcete být nejlepší, musíte mít všechny nejlepší znalosti a praxi,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development franšízové sítě Meron.
Franšíza Raketou.cz má ambici rozšířit se do všech regionů republiky. Pomoci jí v tom mají franšízoví partneři. Čím se liší od konkurence?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Společnost iCatering rozjíždí franšízový koncept iBoxík. Franšízantům slibuje návratnost investice do dvou let. Kdo se může ucházet o licenci?
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Franšíza Vosíme.cz pomalu, ale jistě rozšiřuje své zastoupení na trhu. A to s vydatnou podporou franšízantů. Kdy značku potkáme i v Čechách?
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
„Zkušenosti z gastra nejsou nezbytné, u franšízantů oceňujeme hlavně férový přístup, ochotu učit se a naslouchat," říká Marek Svoboda, spolumajitel sítě Cartel Pizza.
Sushi je celosvětově oblíbená pochoutka. Zákazníky v Česku chce se svou nabídkou oslovit značka Japanos, pomoci jí v tom má master-franšízant a další franšízanti.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.