Příležitost pro nové franšízanty

Od začátku v zisku / Franšízanti CrossCafe nyní získají zavedenou pobočku se zbožím a personálem. Franšízorovi bude odvádět poplatek z tržeb.
pondělí
17.03.2025
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
 

Značka CrossCafe letos zaznamená několik zásadních změn. Po 18 letech vedení podniku převezme syn zakladatele Jan Janák mladší a změní se také formát franšízové spolupráce. Aktuální ekonomická bilance sítě je pozitivní – celkový obrat kavárenské skupiny za rok 2024 meziročně vzrostl o 10 % na necelých 500 milionů korun. Průměrný měsíční obrat jedné kavárny se zvýšil na 1,1 milionu korun bez DPH a zisk na 135 000 korun bez DPH.

V současnosti síť CrossCafe čítá 23 kaváren v deseti českých městech, které provozuje celkem sedm franšízantů. Nyní franšízor nabízí k odkupu výhradně zavedené a prosperující kavárny, které sám vlastní, což usnadní začínajícím podnikatelům jejich start. Vyhnou se tak potížím a rizikům počátku podnikání a získají podnik, který je dlouhodobě v zisku. Navíc s kompletním a proškoleným týmem zaměstnanců, stálou klientelou, zbožím připraveným k prodeji a se všemi náležitostmi potřebnými k provozu.

Franšízant za každou kavárnu platí roční franšízový poplatek ve výši 5,5 % z tržeb a marketingový poplatek 1,5 %. Jednorázový vstupní poplatek za licenci je 200 tisíc korun. Návratnost investice, která začíná na 3,5 milionech korun, se pohybuje okolo 36 měsíců.

„Každý vážný zájemce o franšízu absolvuje detailní zaškolení přímo v provozu. Školicí program je povinný a trvá šest měsíců. Staráme se také o marketingovou podporu značky CrossCafe, tvoříme a realizujeme marketingovou strategii celé sítě a nabízíme finanční podporu v oblasti lokálního marketingu,“ dodává jednatel CrossCafe David Štangler.

Prvním krokem pro získání franšízy je vyplnění kontaktního formuláře na webu franšízora. Následuje on-line pohovor a první informační schůzka. V další fázi zájemci o stráví několik dní přímo v kavárně, aby poznali, jak funguje provoz a co všechno péče o kavárnu na denní bázi obnáší. Nakonec se seznámí s ekonomickými parametry provozu kavárny a po podpisu smlouvy absolvují několikaměsíční vstupní školení.


Rok změn / Vedení společnosti CrossCafe přechází z otce na syna Jana Janáka ml. Mění se i koncept franšízové spolupráce.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015