Příležitost pro nové franšízanty
Značka CrossCafe letos zaznamená několik zásadních změn. Po 18 letech vedení podniku převezme syn zakladatele Jan Janák mladší a změní se také formát franšízové spolupráce. Aktuální ekonomická bilance sítě je pozitivní – celkový obrat kavárenské skupiny za rok 2024 meziročně vzrostl o 10 % na necelých 500 milionů korun. Průměrný měsíční obrat jedné kavárny se zvýšil na 1,1 milionu korun bez DPH a zisk na 135 000 korun bez DPH.
V současnosti síť CrossCafe čítá 23 kaváren v deseti českých městech, které provozuje celkem sedm franšízantů. Nyní franšízor nabízí k odkupu výhradně zavedené a prosperující kavárny, které sám vlastní, což usnadní začínajícím podnikatelům jejich start. Vyhnou se tak potížím a rizikům počátku podnikání a získají podnik, který je dlouhodobě v zisku. Navíc s kompletním a proškoleným týmem zaměstnanců, stálou klientelou, zbožím připraveným k prodeji a se všemi náležitostmi potřebnými k provozu.
Franšízant za každou kavárnu platí roční franšízový poplatek ve výši 5,5 % z tržeb a marketingový poplatek 1,5 %. Jednorázový vstupní poplatek za licenci je 200 tisíc korun. Návratnost investice, která začíná na 3,5 milionech korun, se pohybuje okolo 36 měsíců.
„Každý vážný zájemce o franšízu absolvuje detailní zaškolení přímo v provozu. Školicí program je povinný a trvá šest měsíců. Staráme se také o marketingovou podporu značky CrossCafe, tvoříme a realizujeme marketingovou strategii celé sítě a nabízíme finanční podporu v oblasti lokálního marketingu,“ dodává jednatel CrossCafe David Štangler.
Prvním krokem pro získání franšízy je vyplnění kontaktního formuláře na webu franšízora. Následuje on-line pohovor a první informační schůzka. V další fázi zájemci o stráví několik dní přímo v kavárně, aby poznali, jak funguje provoz a co všechno péče o kavárnu na denní bázi obnáší. Nakonec se seznámí s ekonomickými parametry provozu kavárny a po podpisu smlouvy absolvují několikaměsíční vstupní školení.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšíza CrossCafe během prvního půl roku dále expandovala. Mimo jiné otevřela již osmou pobočku v Plzni, jejíž součástí je i koncept CrossShop.
Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...