Stánky s nabídkou kvalitní restaurace

Originální umístění poboček / Franšízy Špagetky místo do atraktivních míst s vysokým nájmem investují do dostupnějších destinací s dobrým parkováním. Zákazníky přivedou propagací.
pondělí
24.03.2025
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
 

Špagetka je ryze česká rodinná firma bratří Holých, která svou franšízu staví na konceptu inovativního fast casual – propojení rychlosti street foodu s kvalitou prvotřídních surovin. Vyrábějí vlastní čerstvé těstoviny bez chemické úpravy, neobsahují glutamáty ani konzervanty a nepoužívají mražené potraviny. Nabídka produktů stojí na třech vzájemně se doplňujících pilířích – kromě těstovin zde nabízejí kávu a originální točenou zmrzlinu. Spotřebitelé jsou tak motivováni k nákupu dalšího zboží.

Součástí strategie je i odlišný výběr lokací, než je obvyklé. „Místo drahých frekventovaných lokalit se zaměřujeme na menší města a místa s nízkými provozními náklady, kde hraje klíčovou roli dostupné parkování a cílená reklama na sociálních sítích. Tento netradiční přístup se nám rychle ukázal jako úspěšný a odstartoval rychlou expanzi po celé České republice,“ vysvětluje franšízor Jan Holý, jeden ze zakladatelů značky. Franšízy vznikají na místech, které nemusí být atraktivní. Důležitá je výše nájmu a možnost parkování. Zákazníci za kvalitním jídlem jezdí cíleně, na základě kampaní a reklamy. Nejedná se tedy o emoční bezprostřední nákupy. Franšízy si brzy vytvoří stabilní klientelu. „Součástí našich služeb je také věrnostní klub, díky kterému se zákazníci vracejí. Vyhledávají nás lidé ze střední a vyšší třídy, kteří se zaměřují na kvalitnější a zdravější potraviny,“ upřesňuje zaměření Špagetky Jan Holý.

Franšízanti musí být manažeři s citem pro značku

Prostor pro franšízovou spolupráci je nyní po celé republice. Koncept je ideální spíše pro franšízanty typu manažera, který dovede otevřít více poboček na jednou. „Zároveň je potřeba zdůraznit, že nehledáme pouze investory, kteří chtějí pasivní příjem – chceme aktivní partnery, kteří se budou podílet na růstu značky. Naši franšízanti nejsou jen provozovatelé poboček, ale součást rodiny Špagetky. Nejde nám o kvantitu, ale o správný výběr lidí, kteří budou značku posouvat dál,“ říká Jan Holý.  Aktuálně má franšízová síť Špagetka vlastní pobočku v Pěnčíně, tři již fungující franšízy a jedenáct dalších na různých místech republiky ve výstavbě. Zájemci o franšízu musí počítat s počáteční investicí 5 milionů, do níž patří výstavba, vybavení a veškerá povolení pobočky na klíč a v poměrně krátkém realizačním čase. Franšízor udává průměrnou návratnost investice 30 měsíců a zisk jedné pobočky okolo 250 000 korun za měsíc.


Špagetka je franšíza fast casual / Značka představuje těstoviny bez polotovarů a mražených surovin, s rychlostí fast foodu a v kvalitě restaurace.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015