Bageterie Boulevard nyní ve všech krajích

Expanze pokračuje / High street pobočka Bageterie Boulevard přibyla v letošním únoru kousek od Jindřišské věže v Praze. Franšízová síť nyní pokrývá všechny kraje ČR.
pondělí
14.04.2025
Franšízová síť Bageterie Boulevard vyrostla na rekordní 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech se dostala zpět na přední pozice mezi fastfoodovými řetězci.
 

Česká společnost Crocodille založená Petrem Cichoněm u nás působí už od roku 1990 a jedná se o největšího výrobce a distributora balených baget a sendvičů ve střední Evropě. Své produkty značka prodává v maloobchodních sítích, včetně benzínek a trafik. Suroviny vyrábí v moderním závodě v Žiželicích nad Cidlinou a dodává je také do vlastních sítí rychlého občerstvení Bageterie Boulevard a 360pizza. Výsledky čistého obratu Bageterie Boulevard dosahují vždy číslo převyšující miliardu korun už od roku 2017. Meziročně od té doby došlo k propadu jen v roce 2020, což souvisí s covidovými lety.

V poslední době Bageterie Boulevard úspěšně rozšiřuje síť o další pobočky. Ke konci roku 2024 otevřeli pobočku v Karlových Varech a tím získali zastoupení ve všech krajích. Dále otevřeli nové franšízy v Praze a posledním počinem je otevření pobočky v Olomouci. Na odpovídající prostory zde Bageteria Boulevard čekala dlouhých osm let. Dalšími cíli na mapě pokrytí je také Ostrava, Zlín a Brno. Celkově nyní síť zahrnuje 63 poboček a rozvíjí se také na Slovensku. Dostávají se tak na třetí místo mezi franšízovými fastfoody co do počtu provozoven. „V letošním roce také plánujeme posílit svoji pozici zejména v travel segmentu s vysokou koncentrací zákazníků, a rozšířením malých jednotek BB expres do okresních měst, sídlišť a office parků,“ představila plány Markéta Krejčíková, ředitelka expanze a franšízingu. Další novinkou je aktuálně probíhající rozšíření do Maďarska, což završilo jejich dlouhodobé snahy o působení v této zemi.

Poskytovatel licence Bageterie Boulevard je otevřen i nové franšízové spolupráci. Zájemci o vlastí provozovnu musí počítat s investicí minimálně dva a půl milionu korun. Dále pak musí počítat s aktivním každodenním zapojením do chodu provozu a ideální je, aby franšízant měl zkušenosti z gastronomického provozu. 


Nová místa pro franšízy / Bageteria Boulevard by ráda přidala nové pobočky v Ostravě, Zlíně a Brně.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015