České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších měst
Pod pojmem bulvár si dnes málokdo představí náměstí, mediální doba přinesla bulvár trochu jiného charakteru. Napsali v bulváru nebo povídaly na náměstí je stejně věrohodná informace. Naše informace o Bageteriích Boulevard jsou výhradně pravdivé. Síť Bageterií Boulevard začala budovat česká firma na bagety Crocodille, největší domácí výrobce obložených baget, v roce 2003.
Moderní rychlé restaurace bez obsluhy jsou určeny do tepajících srdcí větších měst, nabízí kvalitní rychlé občerstvení pro dynamického člověka pracujícího ve městě. Výběr baget je rozdělen na čerstvé a zapečené, kvalitní kávu, vše s možností odnést si sebou. Součástí nabídky jsou čerstvé zeleninové saláty, snídaně a džusy z čerstvého ovoce. Speciality jsou připraveny na léto i na zimu ve výběru dezertů, v zimě se zahřejete vaflí s čokoládou, v létě občerstvíte ovocným salátem nebo sorbetem.>
Kromě center měst nad 70 000 obyvatel je možné umístit Bageterie i do míst s větší frekvencí návštěvníků – obchodních center nebo k benzínovým pumpám a poskytnout rozšířenou službu typu „drive“. Franšízový poplatek je 400 000 Kč a zahrnuje kompletní servis školení a zavedení značky včetně servisu kolem návrhu a otevíraní provozovny. Na Bageterii si musíte připravit od 5 mil. korun, podle velikosti provozovny.
V poslední době je baby-boom citelný i v restauracích a tak všechny nově otevírané provozovny zahrnují dětský koutek, některé stávající ho instalují jen o víkendu, kdy se mění klientela a Bageterii navštěvují rodiny se dětmi.
Firma má nyní 6 provozoven, další dvě připravuje, kromě jedné v Liberci jsou všechny v Praze. V současné době hledá franšízanty v ČR.
Více informací o této franšíze získáte v Katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Franšíza 360pizza se na našem trhu pomalu rozrůstá. Jaké podmínky musí uchazeči o licenci splnit?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...