České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších měst

Pod pojmem bulvár si dnes málokdo představí náměstí, mediální doba přinesla bulvár trochu jiného charakteru. Napsali v bulváru nebo povídaly na náměstí je stejně věrohodná informace. Naše informace o Bageteriích Boulevard jsou výhradně pravdivé. Síť Bageterií Boulevard začala budovat česká firma na bagety Crocodille, největší domácí výrobce obložených baget, v roce 2003.
Moderní rychlé restaurace bez obsluhy jsou určeny do tepajících srdcí větších měst, nabízí kvalitní rychlé občerstvení pro dynamického člověka pracujícího ve městě. Výběr baget je rozdělen na čerstvé a zapečené, kvalitní kávu, vše s možností odnést si sebou. Součástí nabídky jsou čerstvé zeleninové saláty, snídaně a džusy z čerstvého ovoce. Speciality jsou připraveny na léto i na zimu ve výběru dezertů, v zimě se zahřejete vaflí s čokoládou, v létě občerstvíte ovocným salátem nebo sorbetem.>
Kromě center měst nad 70 000 obyvatel je možné umístit Bageterie i do míst s větší frekvencí návštěvníků – obchodních center nebo k benzínovým pumpám a poskytnout rozšířenou službu typu „drive“. Franšízový poplatek je 400 000 Kč a zahrnuje kompletní servis školení a zavedení značky včetně servisu kolem návrhu a otevíraní provozovny. Na Bageterii si musíte připravit od 5 mil. korun, podle velikosti provozovny.
V poslední době je baby-boom citelný i v restauracích a tak všechny nově otevírané provozovny zahrnují dětský koutek, některé stávající ho instalují jen o víkendu, kdy se mění klientela a Bageterii navštěvují rodiny se dětmi.
Firma má nyní 6 provozoven, další dvě připravuje, kromě jedné v Liberci jsou všechny v Praze. V současné době hledá franšízanty v ČR.
Více informací o této franšíze získáte v Katalogu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
BNI funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Do polské metropole dorazí 23. a 24. října desítky franšíz a tisíce podnikatelů. Varšavský veletrh představí značky úspěšné v Polsku i mířící do střední a východní Evropy.
Josef Lásko otevřel franšízovou pobočku Partners Banky v Chocni. Jaké vlastnosti hledá u členů týmu a proč věří, že charakter je víc než zkušenosti?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...