Výtopna také jako kavárna

Výtopna je restaurace založená na netradiční formě zábavy, obsluhují zde totiž mašinky, které vozí nápoje až na stůl. Jeden vláček odveze až 12 piv. V restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Modelová železnice je plně automatická, celý provoz řídí software tak, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešeny ke spokojenosti hostů, aby host vždy dostal svůj požadovaný nápoj.
První restaurace byla otevřená v Brně, kde se pilotní projekt osvědčil, a nyní je již plně v rukou franšízanta. Druhá restaurace je v Praze, tu si franšízor Petr Fridrich vede jako vlastní. V pořadí třetí se otevřela v červnu minulého roku v Orlové, ta je již také frašízová.
Původně Petr Fridrich zamýšlel prodání licence na Výtopnu do USA, ale protože k tomu nejsou v současnosti vhodné podmínky místo toho chystá na rok 2011 novinku v podobě otvírání kaváren Výtopna: „Chceme vytvořit odnož restaurací. Češi holdují kávě, a když k tomu přidáme netradiční zážitek v podobě dovezení oblíbené kávy mašinkou, bude tento podnikatelský záměr určitě životaschopný.“ Kavárny plánuje Petr Fridrich otvírat v průběhu roku především na Moravě: „Už máme rozjednané franšízanty v Ostravě a Olomouci. Olomoucký partner kromě kavárny chce provozovat také restauraci. Je to fanda do vláčků,“ dodává.
Jak dále upozornil Fridrich, rozvoz nápojů pomocí železnice ušetří na obsluze minimálně jednoho člověka, možná i více. Například provozovnu se 100 místy obsluhují dva lidé – jeden je za barem a připravuje nápoje, které rozváží mašinky, a druhý objednává a roznáší jídlo. Třetím člověkem je hosteska, která přijímá rezervace a usazuje hosty.
PŘEČTI ČLÁNKY

V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.
Nejčtenější

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.
Navzdory pandemii největší IT škola v regionu CEE pokračuje v expanzi. Své programovací kurzy nabídne v Rakousku a Španělsku. Franšízovou licenci nabízí také pro ČR.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Rok 2020 byl pro podnikatele z řady oborů složitý. Do jakých oblastí se v roce 2021 vyplatí investovat?
Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.
Populární na fóru
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...