Regatta

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Regatta je značka outdoorového oblečení a doplňků z Velké Británie, působící na světovém trhu od roku 1981. V současné době je přítomna ve více než 250 vlastních a partnerských prodejnách po celé Evropě.
Regatta nabízí oblečení, obuv a doplňky pro každé dobrodružství. Značka je určena širokému publiku - příznivcům pěší turistiky, milovníkům dobrodružství, rodinám, které tráví svůj čas aktivně a milovníkům psů. To vše proto, abyste si mohli užívat radostnější a zdravější životní styl při pobytu na čerstvém vzduchu.
Regatta nabízí také produkty značky Dare2B, která je určena pro milovníky lyžování, cyklistiky, běhu a turistiky.
Obchodní řetězec Regatta se neustále intenzivně rozvíjí následným otevíráním vlastních i agenturních prodejen. S agenturními partnery spolupracujeme na základě smlouvy o obchodním zastoupení uzavřené na dobu neurčitou, která zajišťuje provozní stabilitu. Zástupcům svěřujeme zboží, které bylo vybráno na základě prodejních údajů a skladového potenciálu.
S agenturními partnery se vypořádáváme s pevnou prodejní provizí – nezávislou na akcích.
Franchisové provozovny
+250 vlastních a partnerských prodejen v Evropě
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Poradenství při výběru umístění prodejny;
- Konzultace se specialisty při přípravě návrhu prodejny a úpravě prostor;
- Pomoc při přípravě otevření prodejny;
- Podpora formou marketingových aktivit a poskytování reklamních a propagačních materiálů;
- Poradenství v oblasti produktových znalostí a služeb zákazníkům;
- Dovoz sortimentu a průběžné doplňování prodaného zboží;
- Náklady na logistiku;
- Školicí systém;
- Péče regionálního manažera.
Potřebná počáteční investice
- Výše investice závisí na velikosti a stavu prostor.
- Žádné poplatky předem.
- Žádné licenční poplatky.
Základní požadavky
- Vedení podniku nebo připravenost začít podnikat;
- Zajištění prostor a zaměstnanců;
- Pojištění zboží.
Prodejny Regatta se nacházejí v nákupních centrech, retail parcích a v kamenných prodejnách na ulicích.
Informace o franchisorovi
Regatta-Polska s.r.o. – pobočka
U garáží 1611/1, Holešovice 170 00 Praha 7, Česká republika
Více informací
Správcem osobních údajů je Regatta-Polska s.r.o. – pobočka (U garáží 1611/1, Holešovice 170 00 Praha 7, Česká republika). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Regatta a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na regatta.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Nový magazín Vlastní firma FRANCHISING přináší rozhovor s bratry Sedláčkovými, najdete v něm i 10 NEJ franšíz roku 2017.
Pro outdoorové značky jako je britská Regatta jsou prázdniny obdobím žní. Franšíza oceněná královnou chce v létě rozvíjet svou síť i v ČR.
Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors nabízí Česku licence. Míří do měst nad 50 tisíc obyvatel.

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.

„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.