Předpokládána investice do úpravy a vybavení restaurace The PUB Pilsner Unique Bar začíná na 5 milionech korun.
Čtvrtek
03.09.2015
Miroslav Žemlička, franšízant dvou provozoven The PUB, podniká pod značkou již osm let. Vyzdvihuje aktivní komunikaci s mateřskou firmou.
 

Podniky The PUB Pilsner Unique Bar zaujmou své hosty na první pohled pípou u každého stolu. Ta jim umožňuje čepovat pivo dle své libosti. Český koncept zaznamenal úspěch nejen na českém trhu, ale i v zahraničí. Jako u jiných franšízových sítí, je i zde zcela zásadní komunikace mezi mateřskou společností a jednotlivými partnery. „Mohu říci, že za celou dobu, kdy takto podnikám, jsem s franšízorem The PUB stále v kontaktu a je to oboustranně velmi přínosné,“ komentuje Miroslav Žemlička.

Zkušenosti pomáhají

Franšíza neznamená pouze výhodu podpory franšízora, ale také získání fungujícího know-how. „O konceptu The Pub jsem se dozvěděl v době, kdy jsem sám přemýšlel nad podobným modelem, avšak právě franšíza promyšleně splňovala vše, co jsem hledal,“ vysvětluje cestu ke značkovému podnikání  Žemlička.

Nespornou výhodou franšízingu je použití již ověřeného podnikatelského modelu. „I přesto, že byl před osmy lety koncept ještě relativně nový, bylo pro mě důležité, že opravdu funguje,“ komentuje Žemlička a sám tuto skutečnost považuje za důležitou výhodu pro začínající podnikatele. Někteří uchazeči o franšízové podnikání, ví jen velmi málo o oboru, ve kterém chtějí působit. To však nebyl případ Miroslava Žemličky. Ten se již předtím totiž v gastronomii pohyboval a využitím zavedené značky pozvedl svůj byznys na novou úroveň.

Úspěšný koncept

Zájemce o licenci THE PUB se musí připravit na vstupní licenční poplatek ve výši 200 tisíc korun. Předpokládána investice do úpravy a vybavení restaurace začíná na 5 milionech korun. Franšízant také odvádí mateřské společnosti dvě procenta ze svého obratu. Pobočka musí mít alespoň 200 metrů čtverečných a je vhodné jí umístit do centra města s minimálně 50 tisíci obyvateli. Hospůdky nejsou úspěšné pouze v Čechách, kde funguje celkem 11 poboček, ale také na zahraničních trzích. Zákazník je nalezne  v Německu, Rakousku, Rumunsku a také na Slovensku.  


/1/
zobrazit více

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015