Klobásky vstupují na trh
Polský majitel spravující síť Lodostrefa představuje po úspěšném uvedení konceptu na trh svou novou značku Ráj klobás. Míří s ní na tuzemský trh poté, co se starší zmrzlinářská síť Lodostrefa u našich severních sousedů rozšířila tempem, které zaskočilo i samotné vedení. Původně totiž mělo v plánu otevřít pouze několik vlastních stánků, nakonec ale bylo uvedeno do provozu 76 franšíz. Aktuálně jsou v Polsku otevřeny tři stánky s klobásami a jeden franšízový. Zkušenosti získané při budování sítě Lodostrefa a Ráj klobás se nyní centrála chystá využít i na českém trhu.
Ráj klobás představuje moderní restaurace ve formě stánků nebo pojízdných „food trucks“, které nabízejí grilované klobásky v opečených houskách připravených podle tradičních receptur. Franšízanti mohou těžit ze spolupráce se zkušeným týmem, jejichž asistence podnikatelům výrazně usnadní zvládnout všechny procesy v průběhu zahájení podnikání, jako jsou například souhlasy úřadů, povolení nebo kolaudace.
Vedení firmy poskytuje franšízantům asistenci při hledání lokality podle vlastních preferencí. Má již také vytipovaná vhodná místa pro umístění provozovny, která se nacházejí zejména na frekventovaných místech s velkým pohybem zákazníků umožňující celoroční provoz. Výběr kvalitní lokality pak ovlivňuje dobu návratnosti, která se pohybuje v rozmezí jednoho až dvou let. Za plně vybavený stánek na klíč zaplatí franšízanti 599 tisíc korun bez DPH. V průběhu spolupráce pak mohou využívat školení personálu, stálých dodávek čerstvých surovin a plné podpory v každé fázi provozu.
Franšízant nemusí mít žádné předchozí zkušenosti v oboru gastronomie. Od franšízantů se naopak očekává osobní angažovanost v provozu a respektování know-how firmy. „Do konce roku máme v plánu získat atraktivní lokality u obchodních domů Tesco, Kaufland a Albert. Po novém roce pak otevřeme jako první naše vlastní stánky a následně stánky našich franšízantů,“ říká zástupce pro rozvoj sítě Ondřej Němec s tím, že jednání o lokalitě a návazné spolupráci je možné zahájit ještě v roce 2016.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...