Byznys s teplem domova
Obchodní dovednosti, kapitálová vybavenost, silná orientace na zákazníka, prezentační dovednosti. To jsou základní požadavky na nové franšízanty konceptu Maxeco, která nabízí a montuje svým zákazníkům v domech a dalších prostorách revoluční topný systém. Moderní, zdravý a úsporný zdroj tepla, který sálá infra vlny na libovolně velké ploše, má široké využití pro rodinné domy, i průmyslové a hospodářské stavby. Pobočky společnosti Maxeco najdete také v zahraničí - ve Španělsku, Polsku, Slovensku, Srbsku a na Ukrajině.
Franšízanti se podílejí na prodeji produktů i instalaci topných fólií. Službu samotnou pak provádějí proškolení montéři. Od centrály dostávají jako balíček ucelený koncept, který zahrnuje všechny činnosti související s otevřením a rozvojem pobočky. "Měl by to být člověk přirozeně obchodně zdatný, a neměl by se bát jakékoliv práce," říká Jaroslav Kubiesa. Celková investice se skládá ze tří částí: franšízový poplatek za územní exkluzivitu, ve vzorci je zohledněn počet obyvatel, průměrná mzda, míra nezaměstnanosti a počet vydaných stavebních povolení. Cena bývá stanovena mezi 50 až 600 tisíci korun.
Součástí distributorské sítě
Vybavení pobočky vyjde na dalších 50 až 100 tisíc., dalších 250 tisíc je třeba poskytnout na skladové zásoby. Posléze platí franšízanti měsíční poplatek tisíc korun, který zahrnuje např. licence k software pro správu obchodu. Letos Maxeco uzavřelo smlouvu s franšízantem pro celý Moravskoslezský kraj. Firma přitom vede jednání s dalšími zájemci z branže, kteří topný systém vyhodnotili jako kvalitní produkt. "V tuto chvíli máme obsazenou Moravu, Vysočinu, Pardubicko, a Moravskoslezský kraj. Přednost mají proto jiné regiony," vysvětluje Kubiesa. Přednostně shání nyní franšízanty především pro oblast Prahy a celý Středočeský kraj.
Balíček pro nové franšízanty obsahuje také vizualizaci pobočky, pracovní oděvy pro zaměstnance a kompletní vstupní školení. Franšízanti mají právo používat firemní logo a know-how, mají také zaručenou územní exkluzivitu a k dispozici jednotný informační systém. Vedení Maxeca novou pobočku posléze začlení do své distributorské sítě. Exkluzivní smlouva platí 5 let s možností prodloužení.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář