Rozvozem k rychlému růstu

Amici poskytuje svým franšízantům propracovaný systém na online sledování objednávek, veškeré statistiky prodeje a rozvozu, i možnost využívat moderní webové stránky. Licence nabízí na provoz bistra i služby ’take away’ včetně rozvozu.
Úterý
27.03.2018
Třemi novými pobočkami během dvou měsíců se může pochlubit franšízová síť Amici z Brna. Bistra jsou vhodná i do menších měst.
 

V půlce února otevřela brněnská fast casual značka novou pobočku v Třebíči, kde již návštěvníci mohou využívat bistro s posezením, take away a rozvozem. Před týdnem v síti přibyla pobočka s rozvozem a take away v Brně-Bystrci, a minulý týden v pátek zprovoznila Amici novou pobočku také v Ivančicích. Další dvě franšízy jsou navíc v tuto chvíli v jednání, a to v Olomouci a Prostějově.

"Paradoxně je efektivnější, když se otevírá více poboček naráz. Samotné otevírání je náročné, ale přírůstek práce pro každou další pobočku není tak velký, protože se stále řeší stejné věci. Takže se naopak snažíme neotvírat pouze po jednom kuse," říká spolumajitel & CFO Roman Zajíc. Další franšízanty Amici nyní hledá v lokalitách Jihlava, Přerov, Kroměříž, ale i v dalších blízkých menších městech. Náklady na zřízení franšízového konceptu se liší dle formátu provozovny. Minimální investice je podle Romana Zajíce 1,25 milionu korun.

Vlastní obchodní systém

Franšízanti posléze platí průběžný poplatek z hrubého obratu. Amici nepožaduje od uchazečů o franšízu zkušenost s gastro provozem, naopak nutnou podmínkou je vhodná lokalita s dobrou spádovou oblastí a kupní silou. Ideálním místem pro pobočku Amici je nejlépe centrum města, náměstí, pěší zóna, obchodní centrum.

Pobočka musí být dostupná z ulice, nejlépe v přízemí, případně v obchodním centru, musí být dobře viditelná a mít dostatek prostoru pro prezentaci. Pro výrobnu s rozvozem je třeba především dobrá dostupnost na hlavní tahy, možnost parkování rozvozových vozidel u provozovny. Každý obchodní partner Amici získává vlastní obchodní systém, je mu poskytnuta také pomoc s propagací pobočky i administrativou. S partnery se centrála dělí i o veškeré receptury.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014