Franšízou UGO si byl absolutně jistý
Jiří, který dnes provozuje dva UGO Freshbary v Brně a dvě UGO Salaterie v Brně a Plzni, patří mezi pracovně nejstarší členy UGO rodiny. A jak sám říká, je to jeho velká výhoda. Díky tomu, že UGO znal zvenčí i zevnitř do poslední kapky šťávy, nebyl pro něj žádný problém přejít ze strany franšízora do pozice franšízanta a pro jiné riskantní krok v podobě investice vlastního kapitálu za tak riskantní nepovažoval: „Již při mém studiu na vysoké škole se mi koncept UGO a tým této společnosti natolik zalíbili, že pro mě UGO bylo jasnou životní výzvou již od začátku. Několik let jsem byl s franšízou UGO v kontaktu každý den, byť na straně franšízora, a volba vlastní franšízy tak byla jednoduchá – přesně jsem věděl, co mě čeká. Benefity, které franšíza přináší, převyšovaly nutnost platit franšízové poplatky. Uvažovat tedy o vývoji vlastní značky by bylo naprosto neefektivní,“ vzpomíná Jiří Wasserbauer.
Jakkoliv je Jiří přesvědčen o ekonomických výhodách franšízové spolupráce s UGO, neopomněl několikrát zdůraznit, že je to podnikání jen pro ty, kdo do něj jdou srdcem, nikoliv jen s vidinou jednoduše dosažitelného profitu. „Myslím si, že pokud chce člověk dělat věci dobře a být úspěšný dlouhodobě a nejen krátkodobě, musí věci dělat správně a hlavně poctivě. Pokud se pak nespojí s projektem, kterému věří do budoucna, ale rozhodnutí je čistě finanční, nemůže to fungovat dlouho,“ zdůrazňuje majitel čtyř UGO franšíz.
Franšízor je hlavně partner
Na otázku, kdy pro něj bylo v podnikání klíčové, že měl za zády partnera v podobě UGO, má jasnou odpověď. „Zázemí společnosti jsem ocenil jednoznačně v začátcích, kdy jsme se investičně dostali do splátkového tlaku. Jako franšízant jsem začínal asi jako každý s velkou kapitálovou zadlužeností vůči bankám. Nastavená franšízová pravidla mi pomohla lépe dýchat a zaměřit se více na provoz a s tím spojenou kvalitu produktu a služeb.“ Individuální přístup ke každému franšízantovi a rozumně nastavená pravidla, jejichž cílem je maximálně podpořit franšízanta v nejtěžších začátcích, jsou tím, čím se UGO může ve vztahu ke svým pochlubit. Tím se totiž stává přístupnějším i pro zájemce, kteří nemají znalosti, vědomosti a zkušenosti s podnikáním.
„Rád bych, aby UGO zůstalo nadále UGO a nepodlehlo žádným externím tlakům. UGO vždy bylo, a věřím, že i bude něco naprosto odlišného. A myslím, že právě to z něho udělalo zákaznicky velice dobře hodnocenou značku. Vize a idea značky UGO je podle mne naprosto unikátní na trhu. Značku i její vývoj znám od jejího založení a myslím, že jako jedna z mála má potenciál růstu i v dnešním velice dynamickém prostředí,“ uzavírá Jiří.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...