Příležitost se ukrývá v poctivých burgerech

Design dle franšízora / Znakem provozoven Hadog Burgers je jednoduchý styl a určitá forma minimalismu. Pomoc s návrhem interiéru a kuchyně nových provozoven, stejně jako výběr samotných prostor, i to je součástí podpory společnosti pro franšízanty.
Středa
13.03.2019
Uspět na franšízovém trhu díky kvalitním surovinám a vstřícnosti k chutím zákazníků, takový je cíl konceptu Hadog Burgers. Kdo se může stát franšízantem značky?
 

Když před několika lety Hadog Burgers & Hotdogs otevřel svou první provozovnu v Českých Budějovicích, postavil svou filozofii na jednoduché, ale zároveň i odvážné myšlence - žádné polotovary, ale jen kvalitní a čerstvé suroviny. „Naším cílem bylo již od počátku jediné, a to přinést do Českých Budějovic americké burgery, které budou jiné, které zákazníci ocení a uvědomí si, jaký je rozdíl mezi čerstvostí a mraženým polotovarem,“ objasňuje základní princip Patrik Habart ze společnosti Hadoger, která za franšízou Hadog stojí.

V současné době v tuzemsku fungují dvě pobočky, které provozuje sám franšízor. Zákazníci je najdou v Českých Budějovicích a v Praze. Z ohlasů zákazníků však vedení firmy vnímá, že stojí za to rozšířit síť i do dalších regionů. A právě zde přichází příležitost pro potenciální franšízové partnery. Mezi města, o která má koncept Hadog v současnosti primární zájem, patří například Brno, Plzeň, Hradec Králové, Pardubice a Liberec.

Základní podmínkou pro získání franšízové licence jsou zkušenosti s podnikáním a vedením týmu, zodpovědnost, znalost prostředí města a dostatečný kapitál pro vybudování pobočky a rezerva pro první měsíce provozu. Podle zvolených prostor, jejichž velikost by měla být minimálně 100 m2, a nákladnosti jejich úprav se potřebná počáteční investice pohybuje v rozmezí zhruba 0,5 až 1,5 milionu korun. Franšízor s franšízantem podepisuje smlouvu minimálně na 5 let. Ta je vázaná vstupním poplatkem ve výši 50 tisíc Kč a měsíčním poplatkem z obratu pohybujícím se od 5 do 7 %, to vše při předpokládané návratnosti během 1 až 2 let. Franšízor poskytuje podporu i po otevření provozovny; např. v podobě konzultací provozních záležitostí či marketingu, správy sociálních sítí, poskytnutí nových receptur a postupů.

Nebát se změn a experimentovat

Koncept Hadog se odlišuje a vybočuje z obvyklé nabídky „burgráren“ tak, jak je dnes často vidíme. Kromě lokálních a čerstvých surovin nabízí zákazníkům i nové variace složení burgerů či chutí například prostřednictvím omáček nebo domácí hořčice. „Vyjeli jsme ze zajetých standardů a našli cestu k zákazníkům. Vidíme jejich zájem o naše poctivé burgery i hotdogy, ve kterých je vždy jen čerstvé hovězí maso českého původu od místního řezníka a stejně tak i pečivo pochází z místní pekárny. Pozitivní hodnocení naší práce a celková úspěšnost je zavazující, ale zároveň je to i možnost dalšího rozvoje,“ doplňuje Patrik Habart. Důkazem toho, že se tento přístup vyplácí, je řada ocenění, kterými se mohou jejich pobočky pyšnit. Ta pražská byla například loni vyhodnocena jako nejlepší burgrárna v Praze podle průvodce PragMoon.


Filosofie úspěchu / Důraz na kvalitu a čerstvost surovin, ale i na přístup k zákazníkům se odráží v celkovém hodnocení Hadog Burgers & Hotdogs, který mj. dosáhl již i na Certifikát výjimečnosti od firmy TripAdvisor.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014