Vítězné burgery z Brna

Pomoc s investicí / Perspektivním budoucím franšízantům umí vedení sítě pomoci i s počátečním financováním jeho podnikání. Kromě toho jim pak poskytuje podporu před samotným otevřením jejich restaurací, například i díky propagaci prostřednictvím sociálních sítí.
pondělí
26.08.2019
Gastronomická síť Amici Pizza & Burgers má poměrně hustou síť poboček na Moravě. V roce 2020 „zaútočí“ s franšízou na Čechy.
 

Před devíti lety vznikl první gastro koncept Amici v Brně, dnes je díky svým šesti pobočkám v této  jihomoravské metropoli jedničkou ve svém oboru. Jednu z nich provozuje sama centrála, zbylých pět je v rukách franšízových partnerů. Brnem to však nekončí a franšízanty se daří oslovovat i za jeho hranicemi. Otevřené pobočky mimo Brno jsou v Olomouci, Prostějově, Třebíči, Ivančicích a v Lipůvce u Brna. Dále se mohou těšit zákazníci na chystané pobočky ve výstavbě v Ostravě, Jihlavě, Zlíně a druhou pobočku v Olomouci. 

Další provoz již s číslem 17. by měl své dveře otevřít do konce roku 2019 v Hradci Králové. „Aktuální prioritou je také je otevření poboček v Praze, kde intenzivně hledáme vhodné prostory i franšízanty. V roce 2020 je primárním cílem rozšíření sítě dále do Čech, ideálně do Pardubic, Plzně, Českých Budějovic a dalších měst. „Klíčová města na Moravě a ve Slezsku do konce letošního roku obsadíme,“ říká Roman Zajíc, zakladatel a spolumajitel Amici pizza and burgers.

Franšíza Amici pizza and burgers neopouští ani svůj záměr expandovat do zahraničí. Je to jeden z dlouhodobých cílů společnosti Fusion collective, která za značkou Amici pizza and burgers stojí. Její první kroky by měly vést na sousední Slovensko, kde je značka již mezi budoucími zákazníky známá. A to zejména díky burger festivalu v Bratislavě, který se značce podařilo také vyhrát.

„Aktuálně tedy řešíme spíše nové pobočky a také pracujeme na zdokonalování podpory našich stávajících i budoucích franšízantů,“ prozrazuje Roman Zajíc. Zájemce o franšízovou licenci by měl být ideálně ochotný sám se na chodu pobočky aktivně podílet. Minimálně tedy po dobu jednoho roku od jejího otevření. Výhodou, ale v žádném případě podmínkou, jsou předchozí zkušenosti z působení v gastro provozech. Jak však Roman Zajíc upozorňuje, díky produktovému i systémovému zaškolení, které na budoucího franšízanta před otevřením jeho pobočky čeká, si franšízu Amici může otevřít téměř každý. Uchazečům o franšízu nabízí Amici tří obchodní formáty. Na výběr tak mají ze tří možností – Bistro & Delivery, Delivery & Takeaway či pobočku Amici Food Court.


Food & Hi-tech / Podle franšízora tajemství úspěchu Amici netkví jen v receptech a kvalitní gastronomii. Stojí za ním i mnohaleté zkušenosti, díky nimž majitelům konceptu podařilo i díky začlenění moderních technologií vybudovat propracovaný systém zvyšující efektivitu celého provozu a s ním související rozvážky. To vše jsou připraveni předat franšízantům, kteří budou chtít restaurace Amici budovat ve svých regionech.

Populární na fóru

Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015