Franšíza do všech krajů
Právě toto jídlo zaujalo tvůrce českého konceptu při jejich zahraničních cestách. Poté, co Sushi Burrito, o kterém do té doby nikdy neslyšeli, ochutnali, byli uchvácení. Velká rolka nakombinovaných zdravých a čerstvých surovin je přesvědčila o tom, že v České republice právě takovýto produkt chybí. „Receptury jsme si poté poskládali podle sebe, abychom potěšili naše chuťové buňky a všech strávníků. Popularita zdravého stravování roste, ale jsme obklopeni pouze nezdravými fastfoody, což chceme prostřednictvím sítě Mr. Sushito změnit,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer sítě.
V současné době fungují na trhu dvě pobočky Mr. Sushito, a to v Ostravě a Brně. Otevření další je naplánováno na říjen, kdy budou moc zákazníci ochutnat nejen Sushi Burrito v Prostějově. Značka tak svými restauracemi obsadí již třetí kraj. Města, která ji momentálně z pohled další expanze primárně zajímají, jsou ta krajská. „Naše pobočka může být v každém větším krajském městě. Samozřejmě v Praze nebo třeba Brně může být více než jedna,“ vysvětluje Petr Fabík s tím, že potenciál však skrývají i menší města. Jak doplňuje, menší město znamená menší konkurenci, a díky silnému marketingu je pro vstup do něj jednodušší a rychlejší. Důkazem toho je i již zmiňovaný Prostějov, 40tisícové město, kde vedení sítě očekává úspěch.
Příprava celého franšízového konceptu zabrala zhruba tři roky. Během nich její majitelé ladili každý detail všech procesů tak, aby své zkušenosti a veškeré know-how mohli poskytnout svým budoucím franšízovým partnerům. „Máme vlastní sklady s obalovinami, širokou síť českých i zahraničních dodavatelů, vlastní kurýry, manažery jakosti. Našim franšízantům je k dispozici informační systém, který byl vyvinut přesně dle požadavků našeho procesního modelu tak, aby měli stejně jako my přehled o všem v reálném čase,“ dodává Petr Fabík.
Vstupní poplatek, jež zahrnuje startovací franšízový balíček, zaručení územní exkluzivity, zaškolení nebo vizualizace pobočky, činí v případě konceptu Mr. Sushito 150 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak závisí na její velikosti a náročnosti stavebních úprav, pohybuje se od 1,2 milionu Kč. V případě otevření provozovny ve food courtu některého z nákupních center, jsou obvykle náklady nižší a dosahují zhruba 0,9 milionu Kč. Na franšízanty pak také čekají pravidelní poplatky placené během celé doby spolupráce, a to franšízový poplatek ve výši 5 % z obratu a marketingový ve výši 2 %.
Co od svých franšízantů vedení tohoto poměrně nového konceptu očekává? „Hledáme lidi, kteří jsou jako my. Zapálení, se vztahem ke zdravému životnímu stylu, musí jít s dobou a trendy, nebát se šílených věcí,“ prozrazuje Petr Fabík. Franšízanti by měli být také finančně zajištění, výhodou jsou pak samozřejmě zkušenosti s podnikáním.

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Nejčtenější

Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...