Investice s návratem / Prioritou vedení je mít ve své síti ekonomicky zdravé pobočky, tedy ty, kterým se bude dařit a jejich majitelé tak budou mít chuť se i nadále podílet na jejich rozvoji. Návratnost investice pro franšízanta je do čtyř let.
pondělí
14.10.2019
Koncept Waw Food u nás provozuje dvě gastronomické značky, pro jejich další rozvoj hledá franšízové partnery.
 

Jedná se o restauraci Al Castello Ristorante a cukrárnu I Love Ice Cream. Jejich první pobočky v Česku můžeme v současné době najít v centru Prahy. Na domácím slovenském trhu Waw food provozuje ještě dalších osm typů gastro provozoven a s podnikáním v oblasti gastronomie má 25leté zkušenosti. A ty se rozhodla prostřednictvím franšízových licencí předat i českým zájemcům o rozvoj byznysu v tomto oboru.

Cílem vedení společnosti je pro tyto dvě moderní značky najít ty vhodné franšízanty, díky nimž by pronikly i mimo území našeho hlavního města. „Umíme si představit, že v České republice je potenciál pro otevření našich poboček poměrně velký. Pokud bychom to měli vyjádřit nějakým číslem, tak na 500 tisíc obyvatel by měla připadat jedna pobočka,“ říká Milan Martinovič, spolumajitel společnosti Al Castello Ristorante.

Finance a zkušenosti

Ačkoli je podnikání v gastronomii obecně známo jako náročné, v případě pořízení franšízové licence je start a další fungování pro podnikatele o něco snazší. Také proto zájemci o franšízy Al Castello Ristorante a I Love Ice Cream nemusí mít nutně zkušenosti s působením v tomto oboru. Výhodu to ale samozřejmě představuje. Důležité ale je, aby měli obchodního ducha, smysl pro týmovou práci a také manažerské schopnosti, díky nimž budou schopni zabezpečit za využití svěřeného know-how bezproblémový chod jejich pobočky.

Na jakou investici se mají potenciální franšízanti připravit? Slovenská centrála Waw Food nabízí zájemcům čtyři typy provozoven – Ice Cream, Ice Cream výrobna zmrzliny, Ice Cukrárna a Al Castello Ristorante. Každá z nich je jinak náročná jak na prostor, tak i na investici. Ty se tak pohybují od cca 670 tisících korun v případě typu Ice Cream až po více jak 5,5 milionu korun u restaurace. Pokud by měl podnikatel zájem o kompletní nabídku – Waw restaurace komplet, pak musí počítat s investicí převyšující 7 milionů korun.

Za vynaložené finance získá franšízant kromě již zmiňovaného kompletního know-how na provozování svého byznysu. Na samém začátku se mu však dostane i podpory, díky němuž bude jeho start snazší, než kdyby restauraci či cukrárnu otevíral na vlastní pěst, a to jak na poli marketingu, vzdělávání, školení či receptur, tak i díky zařazení do léta budovaného dodavatelsko-odběratelského řetězce. Navíc, ještě před vstupem do sítě franšízor zájemci o licenci sestaví a představí jeho vlastní podnikatelský plán, ze kterého jasně pozná, co za svoji investici, časovou i finanční, může očekávat.


Zákazníkům na dosah / Ideálním místem pro Al Castello Ristorante i I Love Ice Cream jsou místa, která jsou plná lidí. Velmi dobré samozřejmě je, pokud se budou nacházet blízkosti například návštěvnicky a turisticky zajímavých lokalit jako jsou centra měst, zámky nebo hrady. Frekventovanost místa velmi ovlivňuje to, jak se bude byznysu dařit.

Populární na fóru

Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015