Zájem zákazníků stále roste
Blíží se konec roku 2019. Jaký byl pro značku Mr. Sushito?
Rok 2019 byl pro značku Mr.Sushito určitě zlomový. Otevřeli jsme dvě zbrusu nové pobočky. Od února nás zákazníci najdou v Brně a od listopadu v Prostějově, v OC Zlatá brána. Pro zefektivnění nákupů jsme také zřídili místo pro centrální zásobování a možnost efektivnějších nákupů ve velkém.
Rýsují se v současné době nějaké nové lokality, do kterých byste měli se svými pobočkami zamířit?
Co se týče dalšího růstu, samozřejmě budeme pokračovat. Do konce letošního roku zbývá poslední měsíc, tudíž pro letošek otevření nové pobočky již neplánujeme, ale soustředíme se na rozvoj těch stávajících. Pro rok 2020 však máme velké plány. Chceme-li se bavit o lokalitách, tak nějaké, o které bychom stáli, již máme vytipované, ale zároveň se rozhlížíme i dále. Jména míst, o kterých momentálně uvažujeme, si ale zatím nechám pro sebe.
Jaký vidíte zájem o vaše franšízové licence?
Nějaká jednání se zájemci o franšízové licence již proběhla. Myslím si však, že jsme ve fázi, kdy si nás potenciální franšízanti zatím pouze oťukávají. Jsme poměrně mladý koncept s ne příliš známým, avšak originálním sortimentem. A právě v tom do budoucna vidíme velký potenciál a konkurenční výhodu.
Jak si Češi oblíbili vaše restaurace a také Sushi Burrito?
I tady platí, že jsme poměrně nový koncept a cestu k nám si zákazník ještě hledá. Uvědomujeme si tak, že stále musíme pracovat na marketingu, oslovovat nové zákazníky budovat náš brand, povědomí o našem konceptu, a hlavně o tom, že i fastfood může být zdravý. Z návštěvnosti našich poboček vidím, že se nám to daří a jdeme správným směrem, o čemž svědčí stálí zákazníci i neustále se zvyšující počet těch nových.
Co plánujete pro rok 2020?
Jak jsem již poodhalil, v následujícím roce budeme dále pracovat na rozšíření naší sítě. Nové pobočky chceme otevřít, v dalším roce budeme pracovat na otevření nových poboček. Určitě se budeme soustředit na česká města, ale jisté vyhlídky máme i na slovenském trhu. Chutě Mr. Sushito prostě chceme nabídnout všem...

Zobrazit v katalogu franšíz





















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...