Zájem zákazníků stále roste

Cena za úspěch / „Vstupní franšízový poplatek činí u Mr. Sushito 150 tisíc Kč a mimo jiné zaručuje franšízantovi územní exkluzivitu. Investice do otevření samotné pobočky pak závisí na její velikosti a náročnosti stavebních úprav, pohybuje se od 1,2 milionu Kč. V případě otevření provozovny ve food courtu některého z nákupních center, jsou obvykle náklady nižší a dosahují zhruba 0,9 milionu Kč," upřesňuje Petr Fabík.
pondělí
02.12.2019
„V příštím roce bychom se značkou Mr. Sushito mohli vstoupit i za hranice Česka,“ prozrazuje Petr Fabík, investiční a franšízový manažer této sítě.
 

Blíží se konec roku 2019. Jaký byl pro značku Mr. Sushito?
Rok 2019 byl pro značku Mr.Sushito určitě zlomový. Otevřeli jsme dvě zbrusu nové pobočky. Od února nás zákazníci najdou v Brně a od listopadu v Prostějově, v OC Zlatá brána. Pro zefektivnění nákupů jsme také zřídili místo pro centrální zásobování a možnost efektivnějších nákupů ve velkém.

Rýsují se v současné době nějaké nové lokality, do kterých byste měli se svými pobočkami zamířit?
Co se týče dalšího růstu, samozřejmě budeme pokračovat. Do konce letošního roku zbývá poslední měsíc, tudíž pro letošek otevření nové pobočky již neplánujeme, ale soustředíme se na rozvoj těch stávajících. Pro rok 2020 však máme velké plány. Chceme-li se bavit o lokalitách, tak nějaké, o které bychom stáli, již máme vytipované, ale zároveň se rozhlížíme i dále. Jména míst, o kterých momentálně uvažujeme, si ale zatím nechám pro sebe.

Jaký vidíte zájem o vaše franšízové licence?
Nějaká jednání se zájemci o franšízové licence již proběhla. Myslím si však, že jsme ve fázi, kdy si nás potenciální franšízanti zatím pouze oťukávají. Jsme poměrně mladý koncept s ne příliš známým, avšak originálním sortimentem. A právě v tom do budoucna vidíme velký potenciál a konkurenční výhodu.

Jak si Češi oblíbili vaše restaurace a také Sushi Burrito?
I tady platí, že jsme poměrně nový koncept a cestu k nám si zákazník ještě hledá. Uvědomujeme si tak, že stále musíme pracovat na marketingu, oslovovat nové zákazníky budovat náš brand, povědomí o našem konceptu, a hlavně o tom, že i fastfood může být zdravý. Z návštěvnosti našich poboček vidím, že se nám to daří a jdeme správným směrem, o čemž svědčí stálí zákazníci i neustále se zvyšující počet těch nových.

Co plánujete pro rok 2020?
Jak jsem již poodhalil, v následujícím roce budeme dále pracovat na rozšíření naší sítě. Nové pobočky chceme otevřít, v dalším roce budeme pracovat na otevření nových poboček. Určitě se budeme soustředit na česká města, ale jisté vyhlídky máme i na slovenském trhu. Chutě Mr. Sushito prostě chceme nabídnout všem...


Dynamický start / V současné době fungují na trhu tři pobočky Mr. Sushito, a to v Ostravě, Brně a Prostějově. Restauracemi se tak vedení podařilo během poměrně krátké doby obsadit již tři kraje. Další expanze je naplánována na rok 2020.

Populární na fóru

Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015