Pizza, pasta, franšíza
Nejvíce restaurací tohoto franšízového konceptu najdou milovníci čerstvé italské kuchyně v Praze, kde jich funguje 8. Dynamický rozvoj však zažívá i v regionech, kde cílí na města s více jak 50 tisíci obyvateli. V přípravě jsou v současné době pobočky v Olomouci, Hradci Králové a Frýdku Místku. Volných lokalit je podle vedení sítě na trhu stále dostatek, zejména proto, že ve větších městech se skrývá potenciál na otevření většího počtu restaurací. Aktuálně hledá franšízanty pro otevření poboček v Olomouci, Plzni, Zlíně a Liberci.
Investice do otevření gastro provozu se většinou pohybuje v řádech milionů korun, z tohoto důvodu je často velmi prozíravé splnit si svůj sen o restauraci s pomocí zkušených podnikatelů, kteří v této vysoce konkurenční branži již řadu let působí a vědí, na co si dát pozor, co funguje, jak řešit případné problémy. Navíc jsou jako poskytovatelé franšízových licencí připraveni se o toto svoje léty nabyté know-how se svými franšízanty podělit. A vedení sítě Pizza Coloseum není výjimkou.
Zájemce o otevření restaurace této značky musí být připraven investovat zhruba 5 milionů Kč. Tato investice pokrývá veškeré náklady spojené s realizací úprav interiéru budoucí pobočky a také její technologické vybavení. Do začátku svého podnikání by měl mít také určitou finanční rezervu, která mu pomůže uhradit veškeré další náklady spojené s provozem restaurace, jako je nájem, energie, suroviny a také personální náklady.
Podpisem franšízové smlouvy, která je uzavírána na deset let, se pak také zavazuje k platbě pravidelných měsíčních poplatků. Ten franšízový je vypočítáván na základě výše tržeb bez DPH – u těch do 1,5 milionu Kč to je podíl ve výši 2,5 %, v případě tržeb ve výši 1,5 až 2,5 milionu to pak je 3,5 % a u tržeb vyšších jak 2,5 milionu Kč odvádí franšízant poplatek ve výši 4,5 % z nich. Investice do celostátního marketingu činí 1 % z tržeb, 0,5 % pak musí franšízant investovat do lokálního marketingu. Další poplatky, které na franšízanta čekají, se týkají pokrytí nákladů spojených s využíváním pokladního a informačního systému a také zapojením do věrnostního systému.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...