Pizza, pasta, franšíza

To pravé místo / Ideální prostor pro otevření pobočky Pizza Coloseum by měl mít zhruba 400 m2 a kapacitu 130 osob. Výhodou je pak možnost v letní sezóně otevřít pro zákazníky zahrádku.
Pátek
06.12.2019
Celkem 15 restaurací, pět z nich v rukách franšízantů a plány na další růst. Taková je síť Pizza Coloseum. Kdo se může stát jejím franšízantem?
 

Nejvíce restaurací tohoto franšízového konceptu najdou milovníci čerstvé italské kuchyně v Praze, kde jich funguje 8. Dynamický rozvoj však zažívá i v regionech, kde cílí na města s více jak 50 tisíci obyvateli. V přípravě jsou v současné době pobočky v Olomouci, Hradci Králové a Frýdku Místku. Volných lokalit je podle vedení sítě na trhu stále dostatek, zejména proto, že ve větších městech se skrývá potenciál na otevření většího počtu restaurací. Aktuálně hledá franšízanty pro otevření poboček v Olomouci, Plzni, Zlíně a Liberci.

Investice do otevření gastro provozu se většinou pohybuje v řádech milionů korun, z tohoto důvodu je často velmi prozíravé splnit si svůj sen o restauraci s pomocí zkušených podnikatelů, kteří v této vysoce konkurenční branži již řadu let působí a vědí, na co si dát pozor, co funguje, jak řešit případné problémy. Navíc jsou jako poskytovatelé franšízových licencí připraveni se o toto svoje léty nabyté know-how se svými franšízanty podělit. A vedení sítě Pizza Coloseum není výjimkou.

Zájemce o otevření restaurace této značky musí být připraven investovat zhruba 5 milionů Kč. Tato investice pokrývá veškeré náklady spojené s realizací úprav interiéru budoucí pobočky a také její technologické vybavení. Do začátku svého podnikání by měl mít také určitou finanční rezervu, která mu pomůže uhradit veškeré další náklady spojené s provozem restaurace, jako je nájem, energie, suroviny a také personální náklady.

Podpisem franšízové smlouvy, která je uzavírána na deset let, se pak také zavazuje k platbě pravidelných měsíčních poplatků. Ten franšízový je vypočítáván na základě výše tržeb bez DPH – u těch do 1,5 milionu Kč to je podíl ve výši 2,5 %, v případě tržeb ve výši 1,5 až 2,5 milionu to pak je 3,5 % a u tržeb vyšších jak 2,5 milionu Kč odvádí franšízant poplatek ve výši 4,5 % z nich. Investice do celostátního marketingu činí 1 % z tržeb, 0,5 % pak musí franšízant investovat do lokálního marketingu. Další poplatky, které na franšízanta čekají, se týkají pokrytí nákladů spojených s využíváním pokladního a informačního systému a také zapojením do věrnostního systému.


Dlouholeté zkušenosti / Ryze česká společnost Pizza Coloseum působí na trhu od roku 1995. Také díky franšízantům a jejich znalosti místního prostředí se jí podařilo expandovat z Prahy do regionů.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015