S franšízantem musíme najít společnou řeč
Jaký byl rok 2019 pro franšízu Hadog Burgers?
Podařilo se nám domluvit na franšíze v Brně. Pobočka zde byla otevřena v květnu na adrese Úvoz 120. Vzhledem k tomu, že v Brně probíhalo hledání vhodného partnera již delší dobu, tak jsme měli radost, že se konečně otevření v této jihomoravské metropoli podařilo.
Jak se vám daří růst?
Naším cílem není rychlá a velká expanze. Naprostou prioritou pro nás je najít nejdříve vhodného franšízového partnera a zároveň ve vhodném městě. Není snadné tyto dva požadavky dát dohromady, ale raději další pobočku neotevřeme, než abychom spolupracovali s někým, u koho si nejsme jisti, že uznává podobné hodnoty a cíle jako my.
Jaké hlavní vlastnosti u zájemců o franšízové licence hledáte?
Je velmi důležité, abychom si vzájemně sedli a našli společnou řeč. Nejsme velká franšízová společnost, která jede podle hotových předpisů. Pro nás je důležité, abychom věřili, že spolupráce bude mít dlouhodobě smysl a budou dodrženy naše vysoké nároky na kvalitu připravovaného jídla. Preferujeme zájemce, kteří mají zkušenost s gastro provozem, nejlépe z pozice managera, nebo majitele.
Jak rychle se ze zájemce o franšízu stane majitel franšízové restaurace Hadog? Jak dlouhý je přístupový proces a co všechno kandidát na franšízanta absolvuje?
Pokud se vzájemně dohodneme na podmínkách a zájemce najde vhodný prostor pro pobočku, tak proces je velmi rychlý. Nejvíce času může trvat rekonstrukce a nábor vhodných zaměstnanců. Nicméně, od podpisu nájemní smlouvy na prostory se může pobočka otevírat řádově během 1 až 2 měsíců.
V dnešní době, a to nejen v oboru gastronomie, je poměrně složité najít kvalitní personál. Jste z pozice franšízora schopni a ochotni pomoci franšízantům s jejich hledáním a následným tréninkem?
Ano, je to složité, ale věříme, že dokážeme pro personál nabídnout příjemné pracovní prostředí, a tím přilákat kvalitnější a schopný personál. Se zaučením personálu zájemci pomůžeme a připravíme pro něj i manuál, podle kterého budou probíhat převážně práce v kuchyni. Stále pracujeme na vylepšování postupů, aby šlo o snadno naučitelné kroky, ale zároveň to nebylo na úkor kvality.
Co chystáte pro rok 2020?
Pro rok 2020 jsme i nadále otevřeni jednáním s novými zájemci o franšízu. Chceme se víc zaměřit na variantu „Express“. To je pobočka ve formě malé provozovny s minimem míst k sezení. Výhodou této varianty jsou nižší náklady na otevření, méně potřebného personálu, a tím samozřejmě mnohem menší měsíční náklady, než je to u restaurace. Tato varianta je vhodná i pro pojízdnou provozovnu na lokální akce, festivaly apod.

Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...