Byznys s chutí trhaného masa

Jasné úkoly / Prostory, ve kterých fungují pobočky sítě Volos, jsou v nájmu franšízora, který je také vybavil potřebným zařízením. Stejné je to i v případě stánků s drive-in, jsou ve vlastnictví poskytovatele licence na pronajatém místě. Úkolem franšízanta je tak zejména starost o tým a jeho odměňování.
Středa
20.05.2020
Koncept rychlého občerstvení Volos chce svými pobočkami obsadit celé Česko. Kdo se může ucházet o franšízovou licenci?
 

V roce 2018 otevřel současný majitel konceptu Volos v Olomouci první pobočku nabízející zákazníkům speciality z trhaného masa, tehdy ještě pod starým názvem. Ten nový, Volos, přišel až na podzim roku 2019. V současné době fungují na trhu tři pobočky, a to v již zmiňované Olomouci, dále pak ve Zlíně a v Ostravě. „Po otevření tří vlastních provozoven jsme dospěli k názoru, že přímo řídit a provozovat více už nejde ale, že by bylo škoda nexpendovat dále. Právě proto padla volba se rozvíjet dále prostřednictvím franšízových licencí,“ říká majitel společnosti Petr Tuháček s tím, že během května zahájí provoz další dvě pobočky, v Ostravě a Vyškově.

O tom, že to bylo správné rozhodnutí, svědčí i zájem ze strany potenciálních franšízantů, který v současné době narůstá. V současné době probíhají jednání hned s několika zájemci o licenci, a to jak o otevření nových provozoven, tak i převzetí těch stávajících. Potenciál pro růst na českém trhu vidí majitel konceptu poměrně vysoký a je jeho cílem jej využít. „Chtěl bych, aby lidé poznali, že v rychlém občerstvení se dá dělat kvalitní a chutný produkt,“ doplňuje Tuháček.    

Procenta z úspěchu

Cílem poskytovatele licence Volos, je najít takové partnery, kteří budou svou prací žít. Měli by mít jak obchodního ducha, tak i schopnost vést, organizovat a motivovat svůj tým tak, aby pracoval zcela v souladu s pravidly konceptu. Zkušenosti s podnikáním v oboru gastronomie nejsou podmínkou. Veškeré informace potřebné k úspěšnému řízení pobočky získá franšízant i jeho personál v rámci důkladného školení.

Prostory k provozování pobočky Volos mohou být jak v obchodních centrech, tak i mimo ně, a jejich kompletní vybavení zajišťuje franšízor. Na franšízanta pak čeká úhrada vratné kauce, jež se pohybuje ve výši od 300 do 500 tisíc Kč, a to v závislosti na velikosti provozovny. V případě zájmu ze strany uchazečů o licence, je jim firma schopná pomoci se získáním potřebných finančních prostředků. Zisky franšízanta jsou pak odvislé od ekonomických výsledků jeho pobočky, náleží mu tak % z jejího obratu.


Kvalita i dobrá cena / Myšlenkou projektu Volos bylo vybudovat kvalitní a rychlé stravování, odlišné od stávajících provozů tohoto typu, které jsou nyní v obchodních centrech. Majitel konceptu si zakládá na jednoduchosti, kvalitě, cenové dostupnosti, a to při zachování nejvyšší kvality v oblasti gastronomie.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015