Pěkně propečený byznys

Vize a plány / Ideální kandidát na franšízanta či master-franšízanta konceptu Steiku Haoss by měl disponovaT vizionářským a podnikatelským myšlením, aby byl schopen využít veškerého potenciálu, které podnikání pod touto značkou nabízí.
Čtvrtek
09.07.2020
Rodinná síť restaurací z Lotyšska Steiku Haoss chce překročit hranice země. Nabízí příležitost pro master-franšízanty.
 

Skupina Cantus Group, do jejíhož portfolia značka Steiku Haoss patří, působí v Lotyšsku od roku 1992. Od té doby si získala pozici lídra na tamním gastronomickém trhu. Steiku Haoss provozuje v hlavním městě Riga 3 pobočky, které svou nabídkou cílí zejména na milovníky steaků. V Česku chce vedení této franšízy najít partnera, jenž by zde vybudoval síť restaurací, a to i za pomoci regionálních franšízantů.

Hledáme ambiciózní a motivované franšízové partnery, kteří využijí našich zkušeností a expandují do nových regionů a teritorií,“ říká David Cima, regionální manažer sítě Steiku Haoss. Kandidáti na držitele licencí by měli mít podrobně zpracovanou obchodní strategii a plán rozvoje pro konkrétní teritorium. Klíčovou roli pro udělení licence hraje dostupnost vhodných prostor pro budoucí restaurace. To však není vše. „Franšízant Steiku Haoss by měl důvěrně znát vztahy a situaci v regionu, ve kterém se rozhodl podnikat. Důležité jsou také zkušenosti s marketingem a rozvojem podnikání, stejně jako s finančním řízením a kontrolou nákladů,“ dodává Cima.

Restaurace by se měla nacházet na atraktivních a frekventovaných místech na pěších zónách či v obchodních centrech. Její optimální velikost se pohybuje od 350 do 550 m2. Ideální je pak, když se nachází v rohové budově s otevřeným půdorysem a velkými okny. Náklady spojené s otevřením nové restaurace začínají na cca 25 tisících eur.

Celková investice do pořízení master-franšízové licence se pohybuje okolo 300 tisíc eur. Měsíční franšízový poplatek činí 6 % čistého měsíčního prodeje. V rámci spolupráce získá partner od franšízora kromě kompletního know-how také například pomoc s výběrem místa, následně vybudováním restaurace a jejím zařízením. Samozřejmostí je i komplexní školení a podpora při najímání zaměstnanců a jejich proškolení.


Zákazníkům naproti / Tým z centrály, který má na starosti podporu franšízových partnerů, poskytuje majitelům franšíz po čas celé doby spolupráce pomoc s tvorbou marketingové strategie a její následnou realizací. Díky pomoci odborníků a také marketingovým materiálům mohou snadněji oslovit cílovou skupinu.