Pěkně propečený byznys

Vize a plány / Ideální kandidát na franšízanta či master-franšízanta konceptu Steiku Haoss by měl disponovaT vizionářským a podnikatelským myšlením, aby byl schopen využít veškerého potenciálu, které podnikání pod touto značkou nabízí.
Čtvrtek
09.07.2020
Rodinná síť restaurací z Lotyšska Steiku Haoss chce překročit hranice země. Nabízí příležitost pro master-franšízanty.
 

Skupina Cantus Group, do jejíhož portfolia značka Steiku Haoss patří, působí v Lotyšsku od roku 1992. Od té doby si získala pozici lídra na tamním gastronomickém trhu. Steiku Haoss provozuje v hlavním městě Riga 3 pobočky, které svou nabídkou cílí zejména na milovníky steaků. V Česku chce vedení této franšízy najít partnera, jenž by zde vybudoval síť restaurací, a to i za pomoci regionálních franšízantů.

Hledáme ambiciózní a motivované franšízové partnery, kteří využijí našich zkušeností a expandují do nových regionů a teritorií,“ říká David Cima, regionální manažer sítě Steiku Haoss. Kandidáti na držitele licencí by měli mít podrobně zpracovanou obchodní strategii a plán rozvoje pro konkrétní teritorium. Klíčovou roli pro udělení licence hraje dostupnost vhodných prostor pro budoucí restaurace. To však není vše. „Franšízant Steiku Haoss by měl důvěrně znát vztahy a situaci v regionu, ve kterém se rozhodl podnikat. Důležité jsou také zkušenosti s marketingem a rozvojem podnikání, stejně jako s finančním řízením a kontrolou nákladů,“ dodává Cima.

Restaurace by se měla nacházet na atraktivních a frekventovaných místech na pěších zónách či v obchodních centrech. Její optimální velikost se pohybuje od 350 do 550 m2. Ideální je pak, když se nachází v rohové budově s otevřeným půdorysem a velkými okny. Náklady spojené s otevřením nové restaurace začínají na cca 25 tisících eur.

Celková investice do pořízení master-franšízové licence se pohybuje okolo 300 tisíc eur. Měsíční franšízový poplatek činí 6 % čistého měsíčního prodeje. V rámci spolupráce získá partner od franšízora kromě kompletního know-how také například pomoc s výběrem místa, následně vybudováním restaurace a jejím zařízením. Samozřejmostí je i komplexní školení a podpora při najímání zaměstnanců a jejich proškolení.


Zákazníkům naproti / Tým z centrály, který má na starosti podporu franšízových partnerů, poskytuje majitelům franšíz po čas celé doby spolupráce pomoc s tvorbou marketingové strategie a její následnou realizací. Díky pomoci odborníků a také marketingovým materiálům mohou snadněji oslovit cílovou skupinu.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015