Investice do budoucnosti

Rychlá akce / Zájemce o podnikání pod hlavičkou CrossCafe čeká investice ve výši cca 2,7 milionu Kč. Od podpisu franšízové smlouvy lze zhruba do 4 měsíců, podle náročnosti rekonstrukce a stavebním řízením, otevřít dveře nové kavárny zákazníkům.
pondělí
21.12.2020
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
 

Během letoška se tomuto ryze českému franšízovému konceptu navzdory situaci na gastrotrhu podařilo otevřít dvě nové kavárny a navázat spolupráci s dalším franšízovým partnerem. To považuje ředitel společnosti CrossCafe Original David Štangler za úspěch s ohledem na to, jak letošní rok probíhal. A povedlo se toho ještě více. „Soustředili jsme se na rozvoj našeho konceptu do budoucna. Např. ještě letos spustíme vlastní aplikaci, která nahradí plastovou kartu našeho věrnostního programu CrossCard, a spustili jsme e-shop,“ doplňuje.

V současné době zatím vedení společnosti nemá ještě k dispozici kompletní čísla, která by prozradila, jak vysoké budou ztráty způsobené pandemií COVID-19, resp. s ní souvisejícími restrikcemi. Faktem ale je, že několik měsíců byly kavárny zavřené zcela, v dalších pak byl jejich provoz výrazně omezen, zejména ty na turistických místech. Dá se tedy očekávat, že hospodářský výsledek nebude nijak oslnivý. Dobrou zprávou pro všechny franšízanty CrossCafe však je, že ve chvílích, kdy byly provozovny otevřeny, zákazníci si do nich svou cestu našli.

Síla franšízy

Podle Davida Štanglera je možné, že v důsledku současné situace, může dojít o zvýšení zájmu o franšízové licence u lidí, kteří uvažují o podnikání v gastronomii. „Naším hlavním heslem pro rok 2020 je – Krize rodí příležitost. A tím se řídíme. Vnímáme, že se na trhu objevuje spoustu zajímavých prostor, kde bychom mohli otevřít naše provozovny. Jsme silnou značkou, která může kavárníkům pomoct nakopnout jejich podnikání, nově třeba pod značkou CrossCafe,“ vysvětluje.

Osobně vidí ve franšízovém způsobu rozvoje velké výhody, a to i v takto mimořádném roce. Pravdou totiž je, že ve dvou se to lépe táhne v jakémkoli období. Zvlášť v případě, kdy zkušenosti jsou na straně franšízora a je připraven svým franšízantům pomoci, když je třeba. Třeba tak, jak to udělal franšízor tohoto kavárenského konceptu. Svým franšízovým partnerům poskytovala centrála podporu, a to jak finanční, tak i právní, stejně tak jim pomáhala při jednáních s pronajímateli prostor.


Úspěch v menších městech / Kavárny sítě CrossCafe na našem trhu fungují již 13 let. Z Plzně se tento koncept rozrostl do celé republiky.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015