Investice do budoucnosti
Během letoška se tomuto ryze českému franšízovému konceptu navzdory situaci na gastrotrhu podařilo otevřít dvě nové kavárny a navázat spolupráci s dalším franšízovým partnerem. To považuje ředitel společnosti CrossCafe Original David Štangler za úspěch s ohledem na to, jak letošní rok probíhal. A povedlo se toho ještě více. „Soustředili jsme se na rozvoj našeho konceptu do budoucna. Např. ještě letos spustíme vlastní aplikaci, která nahradí plastovou kartu našeho věrnostního programu CrossCard, a spustili jsme e-shop,“ doplňuje.
V současné době zatím vedení společnosti nemá ještě k dispozici kompletní čísla, která by prozradila, jak vysoké budou ztráty způsobené pandemií COVID-19, resp. s ní souvisejícími restrikcemi. Faktem ale je, že několik měsíců byly kavárny zavřené zcela, v dalších pak byl jejich provoz výrazně omezen, zejména ty na turistických místech. Dá se tedy očekávat, že hospodářský výsledek nebude nijak oslnivý. Dobrou zprávou pro všechny franšízanty CrossCafe však je, že ve chvílích, kdy byly provozovny otevřeny, zákazníci si do nich svou cestu našli.
Síla franšízy
Podle Davida Štanglera je možné, že v důsledku současné situace, může dojít o zvýšení zájmu o franšízové licence u lidí, kteří uvažují o podnikání v gastronomii. „Naším hlavním heslem pro rok 2020 je – Krize rodí příležitost. A tím se řídíme. Vnímáme, že se na trhu objevuje spoustu zajímavých prostor, kde bychom mohli otevřít naše provozovny. Jsme silnou značkou, která může kavárníkům pomoct nakopnout jejich podnikání, nově třeba pod značkou CrossCafe,“ vysvětluje.
Osobně vidí ve franšízovém způsobu rozvoje velké výhody, a to i v takto mimořádném roce. Pravdou totiž je, že ve dvou se to lépe táhne v jakémkoli období. Zvlášť v případě, kdy zkušenosti jsou na straně franšízora a je připraven svým franšízantům pomoci, když je třeba. Třeba tak, jak to udělal franšízor tohoto kavárenského konceptu. Svým franšízovým partnerům poskytovala centrála podporu, a to jak finanční, tak i právní, stejně tak jim pomáhala při jednáních s pronajímateli prostor.

PŘEČTI ČLÁNKY

Tak nějak by se dal popsat rozvoj franšízové sítě CrossCafe na konci letošního roku. Nové kavárny mají v Plzni i Hradci Králové.
Mít vlastní kavárnu je snem mnoha lidí toužících po podnikání v gastronomii. S franšízou není tento sen nesplnitelný, třeba díky CrossCafe.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Franšízová síť kaváren CrossCafe chce otevírat 5 poboček ročně. V září otevře již třetí kavárnu v Liberci.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Co ví umělá inteligence o franšízingu? Dává nám ty správné informace? A vůbec, zná nás? To všechno nás zajímalo a tak jsme ji „vyslechli“.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...