Pizza Hut na lovu franšízantů
Pizza Hut je jednou z nejslavnějších globálních gastronomických značek. Dnes má po celém světě více jak 15 tisíc poboček ve 130 zemích. V regionu střední a východní Evropy včetně Česka je výhradním provozovatelem této značky společnost AmRest. V roce 2018 společnost AmRest získala od vlastníka společnosti Pizza Hut právo provozovat hlavní franšízu a udělovat licence jednotlivým franšízantům. Pizza Hut má v současné době v Evropě 231 franšízantů.
U nás má tento koncept ambici rozšířit svou síť, která zatím čítá 17 provozoven, do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Pobočky se mohou nacházet na nejrůznějších místech, zkušenosti franšízora ukazují, že mohou úspěšně fungovat v centrech měst i na předměstích, v turisticky atraktivních lokalitách, dopravních uzlech jako jsou vlaková nádraží, letiště apod. Hodí se i do nákupních či outletových center nebo na čerpací stanice.
Pizza Hut nabízí zájemcům o licence 3 typy provozoven – Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pro pobočku zaměřenou na rozvoz je zapotřebí minimálně 80 metrů čtverečních. „Jedná se o formát, ve kterých vidíme největší potenciál pro značku i franšízanta. Služby delivery jsou totiž hnací silou růstu v potravinářském průmyslu a gastronomii jako takové a Pizza Hut má silnou pozici v rozvozu pizzy,“ říká Eric Bartoletti ze společnosti Amrest Franchise s tím, že restauraci typu Fast Casual je zapotřebí minimálně 150 metrů čtverečních a venkovní posezení, lépe však 200 metrů čtverečních.
Rychlá akce se vyplatí
Investice do otevření pobočky přijde franšízanta na 200 až 250 tisíc eur. „Pro franšízanty jsme připravili motivační program, který platí, pokud franšízant otevře provozovnu do konce roku 2021. Může získat zpět až 70 000 EUR za pobočku, v závislosti na tom, kolik jich otevře,“ prozrazuje Bartoletti. Zájemci franšízu by měli mít obecně zkušenosti s oborem Food & Beverage. Výhodou je, pokud mají zkušenosti s franšízovým podnikáním, s fastfoodovými restauracemi nebo delivery službami.
Kromě toho by měli mít silnou místní síť, ambiciózní podnikatelské myšlení a ochotu růst společně a s podporou AmRest a značky Pizza Hut. Součástí balíčku intenzivní podpory, který franšízant od společnosti Pizza Hut získá, je komplexní mapování trhu k identifikaci „bílých míst“ včetně analýzy konkurence a podrobná analýza polohy na úrovni ulice, aby bylo možné najít ideální místo pro otevření obchodu. Tímto způsobem lze podle franšízora optimalizovat trasy a časy dodávek, zvýšit spokojenost zákazníků a tím i ziskovost. Samozřejmostí je pak i zajištění školení jak pro franšízového partnery, tak pro jeho tým.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...