Pizza Hut na lovu franšízantů

Byznys z Kansasu / Pizza Hut vznikl v roce 1958 ve Wichitě ve státě Kansas, kde bratři Dan a Frank Carneyovi otevřeli 1. restauraci. Jejich kapitál byl tehdy 600 dolarů, které si půjčili od matky. O 10 let později fungovalo 310 restaurací, které v té době obsluhovaly ročně milion zákazníků.
Středa
03.03.2021
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
 

Pizza Hut je jednou z nejslavnějších globálních gastronomických značek. Dnes má po celém světě více jak 15 tisíc poboček ve 130 zemích. V regionu střední a východní Evropy včetně Česka je výhradním provozovatelem této značky společnost AmRest. V roce 2018 společnost AmRest získala od vlastníka společnosti Pizza Hut právo provozovat hlavní franšízu a udělovat licence jednotlivým franšízantům. Pizza Hut má v současné době v Evropě 231 franšízantů.

U nás má tento koncept ambici rozšířit svou síť, která zatím čítá 17 provozoven, do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Pobočky se mohou nacházet na nejrůznějších místech, zkušenosti franšízora ukazují, že mohou úspěšně fungovat v centrech měst i na předměstích, v turisticky atraktivních lokalitách, dopravních uzlech jako jsou vlaková nádraží, letiště apod. Hodí se i do nákupních či outletových center nebo na čerpací stanice.

Pizza Hut nabízí zájemcům o licence 3 typy provozoven – Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pro pobočku zaměřenou na rozvoz je zapotřebí minimálně 80 metrů čtverečních. „Jedná se o formát, ve kterých vidíme největší potenciál pro značku i franšízanta. Služby delivery jsou totiž hnací silou růstu v potravinářském průmyslu a gastronomii jako takové a Pizza Hut má silnou pozici v rozvozu pizzy,“ říká Eric Bartoletti ze společnosti Amrest Franchise s tím, že restauraci typu Fast Casual je zapotřebí minimálně 150 metrů čtverečních a venkovní posezení, lépe však 200 metrů čtverečních.

Rychlá akce se vyplatí

Investice do otevření pobočky přijde franšízanta na 200 až 250 tisíc eur. „Pro franšízanty jsme připravili motivační program, který platí, pokud franšízant otevře provozovnu do konce roku 2021. Může získat zpět až 70 000 EUR za pobočku, v závislosti na tom, kolik jich otevře,“ prozrazuje Bartoletti. Zájemci franšízu by měli mít obecně zkušenosti s oborem Food & Beverage. Výhodou je, pokud mají zkušenosti s franšízovým podnikáním, s fastfoodovými restauracemi nebo delivery službami.

Kromě toho by měli mít silnou místní síť, ambiciózní podnikatelské myšlení a ochotu růst společně a s podporou AmRest a značky Pizza Hut. Součástí balíčku intenzivní podpory, který franšízant od společnosti Pizza Hut získá, je komplexní mapování trhu k identifikaci „bílých míst“ včetně analýzy konkurence a podrobná analýza polohy na úrovni ulice, aby bylo možné najít ideální místo pro otevření obchodu. Tímto způsobem lze podle franšízora optimalizovat trasy a časy dodávek, zvýšit spokojenost zákazníků a tím i ziskovost. Samozřejmostí je pak i zajištění školení jak pro franšízového partnery, tak pro jeho tým.


Jak být vidět / Marketing bude zajišťovat centrála franšízora, aby se zajistila profesionální prezentace značky a méně stresu pro franšízanta.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015