Licence na design i chuť
Provozovny Waf-Waf, do kterých zákazníci vyráží zejména za pestrou nabídkou vaflí, palačinek a lívanců, hýří barvami. A tak to má být. Cílem franšízora je totiž vytvořit love brand, ne pouze otevřít další z mnoha gastroprovozů. A to se odráží i v nabídce. Ve Waf-Waf si totiž může každý sám sestavit vlastní produkt za pomocí desítek slaných a sladkých přísad, který pak školený personál čerstvě připravuje přímo před ním. Po pár minutách je nazdobená vafle či palačinka hotova a zákazník si jí může sníst buď přímo v restauraci nebo vzít s sebou.
Jak již bylo řečeno, zatím si milovníci vaflí a palačinek zajít pouze do poboček v Praze a v Brně. V našem hlavním městě fungují aktuálně 3 provozovny, za nimiž stojí sám franšízor, tu brněnskou pak provozuje franšízant. A právě prostřednictvím franšízových partnerů chce značka na našem trhu expandovat. V hledáčku má velká města jako například Liberec, Ostrava, Plzeň nebo Karlovy Vary.
Rezerva na rozjezd
Zájemce o podnikání s franšízovou Waf-Waf se musí v první fázi připravit na uhrazení franšízového poplatku ve výši 750 tisíc Kč. Investice do otevření samotné pobočky pak činí cca 1,5 až 6,5 milionu Kč s ohledem na to, jaký typ provozovny si franšízant pro své podnikání zvolí. Na výběr má buď otevření pobočky v obchodním centru, High street koncept, nebo Stand koncept, tedy otevření stánku.
S každým podnikáním jsou vždy spojeny provozní náklady a jen zřídkakdy se stává, že franšízant začne hned od prvního dne generovat zisk. Proto by měl mít budoucí franšízant rezervu na pokrytí nákladů během prvních měsíců provozu jeho pobočky včetně personálních nákladů, které často tvoří největší položku. Na franšízového partnera čeká také pravidelný měsíční poplatek ve výši 12 % z tržby.
Podpora v mnoha směrech
Za svou investici získají franšízanti v první fázi od franšízora pomoc při hledání vhodné lokality, případně si budou moci vybrat jednu z lokalit, které má franšízor aktuálně k dispozici. Franšízor pak také může pobočku novému franšízovému partnerovi vybudovat na klíč. Franšízant si může sám zajistit nábytek dle dokumentace dodané franšízorem. Součástí franšízového balíčku na začátku spolupráce je nábor a vyškolení kompletního personálu včetně franšízanta. Během něj se dozvědí vše potřebné o procesech důležitých pro úspěšné provozování pobočky.
V rámci spolupráce se pak franšízanti mohou také spolehnout na zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních, zejména marketingových, materiálů. Stejně tak vedení společnosti svým franšízantům pomáhá s nastavením marketingové strategie i s konkrétními kroky v rámci lokálního marketingu. Od franšízora franšízant také získá kompletní SW podporu, díky níž může efektivně vést svůj podnik.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Franšíza Waf-Waf má na trhu zatím jen 4 pobočky. Jejich počet chce navýšit prostřednictvím franšízantů. Jaká investice na ně čeká?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...