Zájem o naše franšízové licence roste

Vzhůru do ciziny / Ambicí značky Faency Fries je se svými „hranolkárnami“ proniknout i za hranice naší země. Během února zahájila provoz první zahraniční pobočka, v jednání jsou další.
pondělí
14.03.2022
„V Česku vidíme prostor až pro 40 poboček, prozrazuje Milan Zocher," ředitel společnosti Fæncy Fries.
 

Jak byste zhodnotil rok 2021 z pohledu Fæncy Fries?

Rok 2021 hodnotíme ve Fæncy Fries jako rekordní a tím pádem více než úspěšný. Návštěvnost našich poboček vzrostla, s tím spojená útrata našich zákazníků samozřejmě také. Mnohem více se o nás nejen díky rebrandingu mluví. Otevřeli jsme také 2 nové pobočky a odstartovali merchandise Fæncy Fries. Velkou radost nám udělala podzimní kampaň - soutěže o první merchandise v celé zemi, které se zúčastnilo více jak 8 tisíc našich zákazníků.

Jaký v současné době pozorujete zájem o franšízové licence?

V posledním kvartále zájem o franšízové partnerství razantně stoupl. Přisuzujeme to výše zmiňovaným faktům. S drtivou většinou poptávajících se však nedohodneme.

Jak velký potenciál pro značku Fæncy Fries na tuzemském trhu vidíte? Kolik by zde podle Vás mohlo fungovat poboček?

Celkový počet poboček Fæncy Fries v Česku včetně našeho projektu mobilních boxů by se mohl pohybovat okolo 40 jednotek.

Investice do franšízy přijde Franšízanta na více jak 1 milion Kč. Jak ji lze financovat? 

Více, jak jeden milion korun, přesněji mezi 1,3 až 1,5 milionu Kč, vnímáme v době roku 2022 jako nejnižší možnou částku, za kterou lze postavit a vybavit kvalitní bistro s moderní technologií. Milion korun dnes není milion korun před pěti lety. A financovat lze samozřejmě všemi dostupnými možnostmi jako např. úvěrem, včetně možné spolupráce s námi. Jsme otevřeni s partnery komunikovat všechny alternativy.

Jaké vlastnosti, kromě schopnosti investovat potřebné peníze, u svých franšízových partnerů hledáte?

Tohle je nejlepší otázka ze všech, protože úspěch v podnikání prakticky vždy závisí na vlastnostech lidí pracujících v daném oboru. To, co hledáme, protože víme, že to je to důležité je pracovitost, pokora, přemýšlení v dlouhodobém běhu, motivaci k tomu měnit staré principy podnikání, vážení si hosta od A do Z a v neposlední řadě morální integritu.

Ambicí vašeho konceptu je proniknout za hranice Česka. Jak to aktuálně se zahraniční expanzí vypadá?

V únoru 2022 jsme otevřeli první pobočku v chorvatském Splitu. V roce 2022 máme v jízdním řádu dva trhy, které sousedí s Českem. Více o tomto v tuto chvíli nemohu hovořit a díky za to, že to chápete.


Úspěch závisí na franšízantovi / „Pokora, pracovitost, morální integrita, chuť měnit staré principy podnikání a orientace na zákazníka. To je to, co hledáme u našich franšízantů," prozrazuje Milan Zocher, ředitel Fæncy Fries.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015