Otevíráme mexickou fast food restauraci

Široká nabídka / V současné době lze restaurace Burrito Loco označit za ambasadory TEX-MEX kuchyně v ČR a SR. Mezi hlavní produktypatří tradiční pokrmy z jižní části USA a zejména severní části Mexika jako jsou burrita, quesadilly, tacos, nachos, ale i saláty bowly, polévky. Vyberou si nejen milovníci masa, ale i vegetariáni.
Středa
02.03.2022
Manažerské schopnosti, finanční stabilita, vášeň pro jídlo a prozákaznický servis. To je to, co u svých franšízantů hledá Burrito Loco.
 

Burrito Loco představuje nový trend mexických fast food restaurací nabízejících zdravé, kvalitní a čerstvé suroviny 24 hodin denně, kde si zákazník může upravit objednávku dle svého vlastního výběru. V současné době funguje na českém trhu 9 poboček této sítě, z nichž třetina je provozována franšízovými partnery. Všechny najdeme v Praze, nicméně ambicí vedení konceptu je dostat tuto značku i mimo naše hlavní město. V hledáčku má aktuálně zejména Brno, Ostravu či Olomouc. 

Cílem společnosti Burrito Loco Master Franchise, která za konceptem v Česku stojí, je nastavit provoz každé franšízové pobočky tak, aby byl již od počátku ziskový. Zájemce o licenci se však musí připravit na finanční investici, která je s rozjezdem podnikání pod hlavičkou tohoto brandu spojená. Za licenci, která mu umožní stát se součástí sítě, zaplatí 250 až 500 tisíc Kč. Smlouvu se svými franšízanty společnost uzavírá na 5 let s možností jejího prodloužení.

Co se týká dalších nákladů, které musí franšízant vynaložit, jsou to zejména ty týkající se vybudování samotné provozovny. Do své nové pobočky tak musí investovat minimálně 2 miliony Kč. V rámci spolupráce pak bude poskytovateli licence odvádět pravidelné měsíční poplatky, které se pohybují ve výši 5 až 9 % z čistých prodejů. Dalších 20 tisíc Kč pak měsíčně platí za management. Tato částka pokrývá náklady spojené s manažerskou podporou ze strany centrály, licencí na účetní pokladní software a help desk a také měsíčními audity a analýzami.

Nonstop provoz jako konkurenční výhoda

Podnikatelé, kteří se rozhodli svou budoucnost spojit se značkou Burrito Loco, si mohou vybrat mezi 2 typy restaurací, které by chtěli provozovat. Pro pobočku typu Street Bistro by měli mít k dispozici prostor o velikosti 40 až 150 m2 a nacházet by se mělo centru města, případně v některé další frekventované lokalitě, například v okolí dopravních uzlů. Výhodou, nikoli však podmínkou, je, pokud pobočka bude moci obsloužit zákazníky 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Možností je také otevřít si restauraci v rámci obchodního centra.

V rámci spolupráce podporu franšízor své franšízanty v nejrůznějších oblastech. Pomáhá například s výběrem vhodného místa a také vybudováním pobočky na klíč v souladu s celým konceptem. Samozřejmostí je dodání veškeré dokumentace, a to jak provozní, tak i právní. Součástí podpory je i školení, které franšízor zajistí nejen svým franšízantům, ale i jejich zaměstnancům. 


Franšíza jako pokračování / Společnost Burrito Loco Master Franchise pro provozování franšíz Burrito Loco funguje od roku 2015. Pobočky však u nás nejdeme už od roku 2012.