Franšíza do obchoďáku i na ulici
V dnešním uspěchaném světě jsme často odkázáni na hledání rychlého, chutného, a hlavně kvalitního jídla. Právě kvalita je něčím, na co se zakladatel konceptu Ľubor Lelovits primárně zaměřil, který první pobočku této franšízové sítě otevřel v roce 2005 v centru Košic. Její úspěch znamenal, že v roce 2006 brzy následovala další provozovna, kterou najdete v nákupním centru GALÉRIA v Košicích. V současné době na domácím slovenském trhu fungují čtyři pobočky, kromě dvou košických mohou speciality restaurací Mr. Kebab ochutnat i zákazníci v Žilině a Prešově.
Cílem majitele konceptu je rozšířit síť i do dalších zemí včetně Česka, kde hledá master-franšízanta, který by zastřešil rozvoj franšízových poboček po celé zemi. Ten si nejprve otevře vlastní vzorovou provozovnu, která bude do budoucna sloužit i jako školicí pobočka. Rovněž částečně převezme zásobování českých provozů originálními produkty Mr. Kebab. S pomocí franšízora si bude muset pronajmout skladové prostory na průběžné skladování zmrazeného, chlazeného a suchého zboží a zajistit logistiku zavážení jednotlivých provozoven z tohoto skladu.
Franšízanti a investice
Poskytovatel licence ale zároveň vítá i zájem ze strany uchazečů o licenci, kteří by rádi otevřeli i jen jednu pobočku ve svém městě. „Individuálně každého uchazeče o licenci posoudíme, zjistíme, ve kterém regionu uvažují o otevření provozu a nakolik to myslí vážně. Pokud to půjde, rádi jim pomůžeme s rozjezdem, i když nebudou mít ambice stát se master-franšízantem,“ říká Ľubor Lelovits a dodává: "Chceme vybudovat silnou síť a známou značku. K dosažení našeho cíle jsou nezbytní ti správní partneři. Společně, se správnými znalostmi a odhodláním, uspějete."
Franšízové restaurace Mr. Kebab mohou své místo najít v nejrůznějších lokalitách. Mohou být součástí nákupních center a jejich food courtů, v samostatných kamenných prostorech v blízkosti rušných pěších ulic i jako mobilní jednotky. V závislosti na velikosti a formátu podniku se celková investice do franšízy pohybuje v průměru kolem 1 až 2 milionů Kč. Podle údajů společnosti se odhadovaná návratnost investice pohybuje od 2 do tří let. V celkové investici je zahrnut jednorázový franšízový poplatek ve výši 10 000 eur. S franšízovou spoluprací jsou pro partnery spojeny další náklady v podobě měsíčního franšízového poplatku ve výši 5 % z tržeb. Na oplátku franšízová centrála Mr.Kebab pomáhá partnerům najít ideální místo a usnadňuje vytvoření a otevření vlastního podniku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Syndrom vyhoření v jednom oboru ho přivedl k úspěchu a podnikání v jiném. Jak dnes vidí svůj byznys pod značkou Mr. Kebab jeho zakladatel Ľubor Lelovits?
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Franšízová síť s čerstvým ovocem v pravé belgické čokoládě Choco Boss nabízí zajímavý nápad na podnikání s příznivými vstupními investicemi.
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...