20. „vosí hnízdo“ v Brně
Faktem totiž je, že ačkoli u nás v současnosti funguje již zmíněných 20 poboček této franšízové sítě zaměřené nejen na rozvoz pizzy, zákazníci ji najdou zatím jen na Moravě. Na dalším rozšiřování sítě však společnost aktivně pracuje. Aktuálně je totiž ve výstavbě dalších 5 provozoven.
Nová brněnská pobočka, která je provozována jedním z franšízantů, se nachází přímo ve středu města. Jde o úplně první provozovnu typu bistro (Vosíme Bistro & Delivery), která zajišťuje i rozvoz. Právě bistro s rozvozem je jedním z formátů, které mohou budoucí franšízanti pro své podnikání pod touto značkou zvolit. Možností je však více. Mohou si také otevřít bistro bez rozvážkové služby (Vosíme Bistro), kuchyň s rozvážkou (Vosíme Delivery & Takeaway), případně bistro ve foodcourtu v nákupním centru (Vosíme Food Court). Na zvoleném typu provozovny závisí i velikost prostor, které musí mít franšízant k dispozici, od 70 do 130 m2.
Podpora díky vlastnímu SW
Jádrem podnikání s Vosíme.cz je vlastní software, který pomáhá vedení konceptu i franšízantům značky koordinovat řadu procesů důležitých pro efektivní fungování. Díky němu je možné například kontrolovat stav objednávek, sledovat pomocí GPS pohyb rozvozců, optimalizovat rozvozové trasy, evidovat docházku zaměstnanců nebo přijímat online objednávky a mít přehled o skladové hospodářství jednotlivých poboček. Ty se mohou mezi sebou i porovnávat. Velkou pomocí pro nové franšízanty je jistě i podpora při hledání jejich prvních zaměstnanců, což je zejména v současné době poměrně nesnadné.
Na zájemce o franšízovou licenci nečeká žádný počáteční licenční poplatek. Investice, na kterou se musí připravit, je spjatá zejména s formátem pobočky, který si pro své podnikání zvolí. Podle stavu prostor a náročnosti stavebních úprav je proměna na pobočku Vosíme.cz přijde až na cca 500 tisíc Kč. Se zhruba 1 milionem Kč je pak potřeba počítat na investice spojené s pořízeném potřebného vybavení kuchyně. Průběžný poplatek, který franšízant pravidelně odvádí franšízorovi, činí 8 % z obratu, z čehož 4 % putují na marketing a IT.
Perspektivním zájemcům, kteří nemají potřebné finanční prostředky pro rozjetí svého pizza byznysu, nabízí pomoc s financováním prostřednictvím půjčky, a to až do výše 70 % celkových nákladů. Průměrná návratnost investice jsou podle franšízora 2 roky.

PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Do konce roku 2026 chce franšíza Vosíme.cz pokrýt pobočkami většinu Česka. Za loňský rok hlásí obrat ve výši 220 milionů Kč.
Gastrofranšíza Vosíme.cz cílí na města s více jak 30 tisíci obyvateli. Jaké formáty provozoven franšízantům nabízí?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...