Pizzerie s mezinárodním brandem
Jaký byl uplynulý rok pro značku Pizza Hut?
I přesto, že loňský rok nebyl pro celé odvětví nejjednodušší, obrat našich poboček předčil naše očekávání a jsme s nimi velmi spokojeni. V Česku máme aktuálně 11 poboček, na sousedním Slovensku 3 pobočky, v sousedním Česku 11 a například v Polsku máme přes 150 restaurací, z nichž sedm je franšízových.
Jaké jsou vaše plány rozvoje pro letošní rok?
Ve strategii naší společnosti se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generování zisku. Plánujeme další otevírání poboček. Každému z nich bude předcházet hloubková analýza prodejního potenciálu a výpočet krátkodobého a dlouhodobého zisku. Tato dlouhodobá, zisková perspektiva rozvoje podnikání je typická pro všechny značky spravované AmRest na evropských trzích. Zájem o franšízové licence na trzích střední a východní Evropy stále přetrvává, což nám umožňuje být optimističtí ohledně nadcházejících let.
Jak se stát franšízantem Pizza Hut?
Hledáme angažované lidi, kteří se chtějí naučit naše know-how – což je klíčový prvek k dosažení úspěchu. Pizza Hut nabízí na Slovensku franšízantům 3 tipy provozoven, a to Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pro pobočku zaměřenou na rozvoz je zapotřebí minimálně 80 metrů čtverečních, pro otevření restaurace typu Fast Casual je zapotřebí minimálně 150 metrů čtverečních a venkovní posezení, lépe však 200 metrů čtverečních.
Jaké jsou finanční podmínky investice?
O konkrétních částkách se bavíme s uchazeči o franšízové licence.
Co svým franšízantům nabízíte v rámci franšízového balíčku?
Franšízový balíček zahrnuje kompletní know-how značky Pizza Hut. Vyznačujeme se přístupem k on-line prodejním nástrojům, které dynamizují počet objednávek na odběr a dodávku, nejlepší suroviny za nejlepší ceny, díky efektivní distribuční síti a certifikovaným dodavatelům. Mnoho času věnujeme efektivní přípravě týmu restaurace na rychlou optimalizaci a také podpoře partnera prostřednictvím standardů, teoretických i praktických školení k přípravě na samostatný provoz restaurace. Nabízíme také kompletní sadu marketingových aktivit zaměřených na rychlé zvýšení zisku z prodeje.
Jaké výzvy letos podle Vás čekají celý obor gastronomie?
Gastronomie jsou především lidé a lidé v této branži si poradí se všemi podmínkami. Největší výzvou tohoto odvětví je omezení fluktuace zaměstnanců a zajištění podmínek, které jim zabrání chtít změnit odvětví, ve kterém pracují.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...