Pizzerie s mezinárodním brandem

Zisk díky marketingu / Franšízoví partneři Pizz Hut se mohou v oblasti marketingových aktivit spolehnout na pomoc centrály společnosti. Jejím cílem totiž je, aby prezentace byla jednotná pro celou síť a generovala zisk.
pondělí
18.07.2022
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
 

Jaký byl uplynulý rok pro značku Pizza Hut?

I přesto, že loňský rok nebyl pro celé odvětví nejjednodušší, obrat našich poboček předčil naše očekávání a jsme s nimi velmi spokojeni. V Česku máme aktuálně 11 poboček, na sousedním Slovensku 3 pobočky, v sousedním Česku 11 a například v Polsku máme přes 150 restaurací, z nichž sedm je franšízových.

Jaké jsou vaše plány rozvoje pro letošní rok?

Ve strategii naší společnosti se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generování zisku. Plánujeme další otevírání poboček. Každému z nich bude předcházet hloubková analýza prodejního potenciálu a výpočet krátkodobého a dlouhodobého zisku. Tato dlouhodobá, zisková perspektiva rozvoje podnikání je typická pro všechny značky spravované AmRest na evropských trzích. Zájem o franšízové licence na trzích střední a východní Evropy stále přetrvává, což nám umožňuje být optimističtí ohledně nadcházejících let.

Jak se stát franšízantem Pizza Hut?

Hledáme angažované lidi, kteří se chtějí naučit naše know-how – což je klíčový prvek k dosažení úspěchu. Pizza Hut nabízí na Slovensku franšízantům 3 tipy provozoven, a to Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pro pobočku zaměřenou na rozvoz je zapotřebí minimálně 80 metrů čtverečních, pro otevření restaurace typu Fast Casual je zapotřebí minimálně 150 metrů čtverečních a venkovní posezení, lépe však 200 metrů čtverečních.

Jaké jsou finanční podmínky investice?

O konkrétních částkách se bavíme s uchazeči o franšízové licence.

Co svým franšízantům nabízíte v rámci franšízového balíčku?

Franšízový balíček zahrnuje kompletní know-how značky Pizza Hut. Vyznačujeme se přístupem k on-line prodejním nástrojům, které dynamizují počet objednávek na odběr a dodávku, nejlepší suroviny za nejlepší ceny, díky efektivní distribuční síti a certifikovaným dodavatelům. Mnoho času věnujeme efektivní přípravě týmu restaurace na rychlou optimalizaci a také podpoře partnera prostřednictvím standardů, teoretických i praktických školení k přípravě na samostatný provoz restaurace. Nabízíme také kompletní sadu marketingových aktivit zaměřených na rychlé zvýšení zisku z prodeje.

Jaké výzvy letos podle Vás čekají celý obor gastronomie?

Gastronomie jsou především lidé a lidé v této branži si poradí se všemi podmínkami. Největší výzvou tohoto odvětví je omezení fluktuace zaměstnanců a zajištění podmínek, které jim zabrání chtít změnit odvětví, ve kterém pracují.


Dodržování pravidel funguje / „Do našeho týmu franšízantů hledáme angažované lidi, kteří se chtějí naučit naše know-how. To je totiž klíčový prvek k dosažení úspěchu,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.