V centrech měst i obchoďácích

Pochutnají si všichni / Menu, které zákazníci v pobočkách Burrito Loco najdou, je vhodné i pro vegetariány, vegany, makrobiotiky a také pro celiaky.
pondělí
16.01.2023
Franšízovému konceptu Burrito Loco se podařilo z Prahy proniknout do dalších měst.
 

Fanoušci mexické kuchyně, resp. její formy Tex mex která je typická pro jihozápad USA se mohou zastavit v pobočkách gastrokonceptu Burrito Loco už i v Brně a Zlíně. Svou první pobočku otevřeli na začátku října v obchodním centru, a to v pražském Centru Černý Most a do konce února budou otevřeny ještě dvě v centru Prahy – na I.P. Pavlova a v Paláci Koruna na rozhraní Václavského náměstí a ulice Na Příkopech. Ambicí sítě je svými specialitami potěšit milovníky jídla i v dalších krajských městech v ČR, ale i na Slovensku. Pomoci by jí v tom měli právě franšízoví partneři.

Koncept Burrito Loco vznikl v roce 2012 České republice a nejde o žádnou zahraniční franšízu. Za tímto skvělým nápadem stojí dva Američané dlouhodobě žijící v Praze – podnikatel Glenn Spicker a šéfkuchař Scott Kelly.

Zájemce o franšízu si může vybrat hned z několika typů poboček, které by chtěl pod hlavičkou Burrito Loco provozovat. Liší se svým umístěním. V centru města či v jiné frekventované lokalitě to je Street Bistro, v případě obchodních center je pak vhodný formát Food Court. Příležitost stát se součástí této progresivní značky mají i majitelé již fungujících restaurací, a to díky konceptu „ghost kitchen“, díky němuž si mohou rozšířit nabídku a podpořit tak například svůj rozvoz.

Byznys pod 3 miliony

U svých budoucích franšízantů hledá poskytovatel licence podnikavost, pracovitost, vášeň pro TEX-MEX kuchyni, a hlavně schopnost dotáhnout  věci do konce. Pro zájemce o podnikání pod značkou Burrito Loco není třeba, aby měli dlouholeté zkušenosti v gastronomii, ačkoliv jsou samozřejmě plusem. Koncept je nastaven tak, že kuchařskou stránku podnikání má na starosti franšízor skrze dodávky klíčových surovin, které jsou připraveny podle jeho receptur centrálně, což zároveň zajišťuje stejnou kvalitu a chuť na každé z provozoven.

Vstupní poplatek za licenci Burrito Loco přijde franšízanta na 250 až 500 tisíc Kč. Dále musí být připraven investovat minimálně 2 miliony Kč do své nové pobočky. Pravidelné měsíční poplatky se pohybují od 5 do 9 % z čistých prodejů. Jak franšízor upozorňuje, podmínky se snaží vždy pro každou lokalitu nastavit individuálně tak, aby byl provoz franšízanta již od počátku ziskový.


Zisk pro franšízanty / Cílem společnosti Burrito Loco Master Franchise, která poskytuje licence, je nastavit provoz každé franšízové provozovny tak, aby byl již od počátku ziskový.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015