Otevíráme pizzerii s franšízou
Jednou ze značek specializující se právě na výrobu a prodej pizzy, která má na tuzemském trhu ambici růst prostřednictvím franšíz, je v mnoha zemích již známá Pizza Hut. U nás má zatím jen 11 poboček, které všechny zákazníci najdou v Praze, nicméně stále hledá franšízové partnery, se kterými by se dostala i do dalších regionů. Jaké podmínky musí splnit?
Společnost AmRest, která je výhradním držitelem master-franšízové licence pro značku Pizza Hut v regionu střední a východní Evropy, uzavírá s franšízanty smlouvu na 10 let s možností prodloužení. Pro vstup do sítě je nutné, aby byl budoucí franšízový partner finančně připraven. Minimální hodnota investice totiž činí 4,5 milionu Kč. Její konečná hodnota však závisí na tom, jaký typ konceptu si pro své podnikání zvolí. Na výběr má z Express, Delivery nebo Fast Casual restaurace. Franšízový poplatek činí 29 tisíc dolarů, tedy cca 650 tisíc Kč. Poplatky na franšízanty čekají i během spolupráce. Pravidelně odvádí 6 % z tržeb jako franšízový poplatek, stejné procento pak odvádí na marketing.
Podnikání s podporou
Uchazečům o franšízové licence pomáhá AmRest s hledáním a posouzením toho správného místa, protože ví, že pokud restaurace není ideálně umístěna tak, aby přilákala zákazníky, je vysoce pravděpodobné, že podnik selže. Důležité jsou také stálé možnosti školení, která franšízor svým franšízantům poskytuje. Mohou mít podobu workshopů, seminářů nebo konferencí a účast může být dobrovolná nebo povinná. Franšízantům pak také pomáhá se školením nových zaměstnanců. Podpora však nepřichází jen na samém začátku spolupráce. K dispozici je jim u průběžná pomoc poskytovaná oblastním manažerem a dalšími odděleními společnosti AmRest.
Jde například o pomoc při objednávání počátečních zásob, podporu ve formě sledování progresu provozu přezkoumáváním finančních a jiných údajů poskytnutých franšízantem, formálních a neformálních auditů restaurací s cílem ověřit si fungování Pizza Hut standardů v praxi, podpory v oblasti marketingu a know-how v oblasti budování tržeb, přístupu do databáze dodavatelů spolupracujících s AmRest za zvýhodněných podmínek nebo k provozním nástrojům podporujícím každodenní provoz restaurace.

PŘEČTI ČLÁNKY

Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
„V rámci strategie se zaměřujeme na udržitelný růst, jehož cílem je generovat zisk,“ říká manažer rozvoje franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Rok 2020 byl pro franšízu Pizza Hut obdobím stabilizace. Nyní je připravená růst. Franšízanty hledá i u nás.
Známá síť pizzerií nabízí licence. Franšízanti, kteří otevřou pobočku do konce roku 2021 získají část investice zpět.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
O vstupu americké franšízy Popeyes na náš trh víme už od loňského podzimu. Nyní je ale otevření pražské pobočky otázkou nejbližších týdnů.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...