S franšízou kupujete zkušenosti hostů
Jaké jsou plány franšíz pod značkou Kafec? Co nového chystáte?
Síť kaváren Kafec si zakládá dlouhodobě na vysokém standardu přípravy a nabídky výběrové kávy a veškeré nápoje i jídla jsou připravována z kvalitních a poctivých surovin. Tento trend chceme v Kafecu i nadále udržovat. Naše menu (jak snídaňové, tak i celodenní) pravidelně obměňujeme a v nabídce necháváme vždy jen to, za čím si opravdu stojíme. U spousty věcí víme, že něco podobného jinde zákazník nenajde.
Kolik je nyní kaváren a chystají se některé nové?
Aktuálně máme otevřeno sedm poboček. Otevírání dalších připravujeme v závislosti na jednání s novými franšízanty, případně hledáme nové vhodné lokality.
Proč je podle vás lepší otevřít franšízu než experimentovat s vlastním konceptem kavárny?
Otevřít si franšízu je v mnoha ohledech daleko efektivnější. Vyvarujete se zbytečných chyb a omylů při startu. Pečlivě vám proškolíme personál, budeme s vámi při otevření a pomůžeme s vybavením interiéru, administrativou, zásobováním. Povedeme vás k lepším výsledkům, a tedy i k vyšším výnosům. Je také v našem zájmu, aby se vaše počáteční investice vrátila co nejrychleji.
Jak spolupráce s vámi jako franšízorem vypadá v praxi?
S franšízanty spolupracujeme velmi intenzivně, a to nejen během procesu otevření nové kavárny. Často se setkáváme na poradách i hromadných schůzích a je pro nás důležité, abychom si s sedli i jako lidé.
Která cesta je podle vás jednodušší – kavárna na novém místě, anebo rebranding provozovny, kde už například kavárna byla? Jak zákazníci reagují?
K vlastnímu Kafecu vedou obě cesty a každá má něco do sebe. U obou ale zaručujeme předání našeho know-how, podpory a záštity zkušených provozovatelů kaváren. Často jsou hosté Kafecu na novou pobočku natěšení ještě dřív, než stihnete kavárnu otevřít. S franšízou nekupujete pouze zkušenosti naše, ale také zkušenosti našich hostů. U návštěvy jednoho Kafecu totiž často nezůstane. Spoléhají na nás na svých cestách napříč republikou.
Jak vypadá možnost franšízantů řídit chod Kafecu? Kterou část nabídky a provozu nejvíce ovlivňují?
Naši franšízanti se pravidelně i nepravidelně účastní rozhodování o důležitých změnách jako je cenotvorba, úpravy nabídky v menu, sponzoring a mnoho různých aktivit napříč kavárnami.
![](https://img.franchising.pl/cz/8ee/2d8/118092236_3385784481473781_230127599684940544_n.jpg)
Zobrazit v katalogu franšíz
![360pizza](https://img.franchising.pl/cz/c5d/33a/360pizza_logo.jpg)
![Bageterie Boulevard](https://img.franchising.pl/cz/ff5/d11/logobb.jpg)
![Banh-mi-ba](https://img.franchising.pl/cz/269/93b/banhmiba.jpeg)
![Chocafé](https://img.franchising.pl/cz/714/daa/chocafe_logo_black.png)
![Coffeeshop Company](https://img.franchising.pl/cz/aef/503/coffeeshop-company-logo.gif)
![CrossCafe Original](https://img.franchising.pl/cz/e1e/d9f/logo_crosscafe.02_pantone7427_0222.png)
![Domácí těstoviny Bistro, jak ho neznáte](https://img.franchising.pl/cz/6cb/51b/logo-horizontalni-bile-pozadi_orez.png)
![Faency Fries](https://img.franchising.pl/cz/7d8/33c/logo_faency_fries1.png)
![Fruitisimo](https://img.franchising.pl/cz/889/e43/fruitissimo_logo_big.jpg)
![Harry Ramsden´s](https://img.franchising.pl/cz/cf4/cbb/hr_masterlogo.png)
![Japanos](https://img.franchising.pl/eu/f33/906/japanos.png)
![La Donuteria®](https://img.franchising.pl/cz/1ab/9b6/ladonuteria_logo-1.jpg)
![McDonald´s](https://img.franchising.pl/cz/59d/18a/mcd_goldenarches_1235_rgb.png)
![Ministerstvo sledě a vodky](https://img.franchising.pl/cz/971/c21/logo_czechy.png)
![Mr. Kebab](https://img.franchising.pl/cz/295/0e5/mr.kebab_logonew.jpg)
![Mr. Poke](https://img.franchising.pl/cz/5bc/ed7/mrpoke_logo.10ca89b.png)
![Poe-Poe](https://img.franchising.pl/cz/f56/290/logo_poe_poe_na_cernem_pozadi_500_2.png)
![ReFresh Bistro](https://img.franchising.pl/cz/895/e94/refresh_bistro_-_logo_mustard_-_black_.png)
![Tak trochu jiná točená](https://img.franchising.pl/cz/4d1/d89/taktrochujinatocena_logo.png)
![Trdlokafe](https://img.franchising.pl/cz/2c9/1be/trdlokafe-logo_black-horizontal_orez.png)
![Ugo](https://img.franchising.pl/cz/e26/728/ugo-logo_new.png)
![Vosíme.cz](https://img.franchising.pl/cz/e40/f47/vosa_1200x1200.png)
![Waf-Waf](https://img.franchising.pl/cz/1c4/acd/waf-waf.png)
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/fd4/0ce/foto_2-1.jpg)
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...