PLANET SUSHI přišla z Ruska

PLANET SUSHI jsou také zajímavé tím, že pořízení restaurace není finančně příliš náročné a průměrná útrata na jednoho hosta je vyšší, než u většiny restaurací.
Středa
23.06.2010
Finančně příliš nenáročný franšízový koncept, se kterým vyděláte.
 

PLANET SUSHI patří do mezinárodní sítě Rosinter Restaurants Holding, která je součástí korporace Rostik Group. Společnost začala fungovat v roce 1981 a nyní působí po celém Rusku, střední a východní Evropě a Pobaltí. Zaměřuje se na gastronomii a rychlé občerstvení. Mezi nejznámější značky a franšízové koncepty patří IL Patio, , T.G.I. Friday‘s, Costa Coffee, 1-2-3 Cafe, aj. Provozuje na 400 restaurací. Má bohaté zkušenosti s franšízou.

Restaurace PLANET SUSHI byla založena v roce 1999. PLANET SUSHI nabízí japonskou kuchyni se vším, co k ní patří. (Japan as it is!) Sushi a sashimi je servírováno na tradičním japonském nádobí, interiér je postaven v duchu stylové japonské restaurace a dokresluje tak velmi příjemně atmosféru japonské pohostinnosti. V menu se občas objeví také nabídka z jiných východních kuchyní. Díky prvotřídním surovinám a servisu se PLANET SUSHI řadí mezi špičku v oboru.

„Obrovskou výhodou franšízy jsou přesné postupy pro stavbu restaurace, její otevření, školení personálu, marketing a pro její provozování. Planet SUSHI má výhodu, že jsou naše receptury neustále vyvíjeny a upravovány podle potřeb našich zákazníků. I proto je PLANET SUSHI velice úspěšný řetězec," říká Petr Vlastník ředitel české pobočky.

Restaurace PLANET SUSHI jsou také zajímavé tím, že pořízení restaurace není finančně tak náročné jako u jiných konceptů, průměrná útrata na jednoho hosta je vyšší, než u většiny restaurací a je přijímaná pozitivně. Díky dodavatelům z Asie jsou náklady na výrobu jídel nižší než u konkurence, marže pro provozovatele jsou tak vyšší a restaurace se poměrně rychle zaplatí.

„Z vlastní zkušenosti mohu říci, že je velmi důležité a klíčové najít správný prostor. Na restauraci Planet Sushi je třeba najít menší prostor kolem 150 - 250m2 se vstupem z ulice. Našim potenciálním zájemcům doporučujeme najít nějaké centrum, dopravní uzel, zkrátka místo, kde je pohyb obyvatel, nebo návštvníků měst. V České Republice je celkem slušný potenciál pro provozování dalších PLANET SUSHI. Mám radost, že i menší město, kterým je Tábor se chystá na PLANET SUSHI. Město samotné není tak velké, ale jde o aglomeraci se 100 000 obyvateli a tam již kupní síla je“, dodává Patr Vlastník.

Vzhledem k velmi bohatým zkušenostem franšízora dostane klient vše, co s otevřením restaurace souvisí. Míst vhodných pro otevření PLANET SUSHI je mezi Prahou, Varšavou a Budapeští stále dost.

Další informace o franšíze naleznete v Katalogu.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014