Rodinný pivovar BERNARD se rozhodl zareagovat na reklamní kampaň Plzeňského Prazdroje, v níž o značce Birell velmi odvážně tvrdí, že "Chutí převyšuje ostatní".
"My si to nemyslíme. Ale pokud to Plzeňský Prazdroj o Birellu tvrdí, ať to dokáže v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou, a proto jej vyzýváme na souboj!“ říká Stanislav Bernard a dodává: "Pevně věříme, že Plzeňský Prazdroj tuto výzvu statečně přijme a v duelu Bernard vs. Birell dokáže to, co tvrdí."
Garantem duelu bude nezávislý subjekt, Sdružení přátel piva, který vybere 25 degustátorů. Ti ve slepém testu určí, které nealkoholické pivo zakoupené v běžném prodeji jim více chutná. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů. Pokud Birell souboj prohraje a nepotvrdí tedy své tvrzení, nechť okamžitě ukončí svoji nabubřelou kampaň "Chutí převyšuje ostatní“ a veřejně se zaváže, že nebude ve svých reklamních kampaních používat nepodložená tvrzení.
Stanislav Bernard: "Přiložený otevřený dopis jsme zaslali k rukám generálního ředitele Plzeňského Prazdroje a jeho odpověď očekáváme nejpozději do 20. 7. 2010. Pokud tak neučiní, zvážíme další postup."
Otevřený dopis Plzeňskému Prazdroji
V Humpolci dne 12. července 2010:
Vážený pane generální řediteli Brodmane,
ve své aktuální kampani pro podporu značky Birell tvrdíte, že "chutí převyšuje ostatní". Tuto kampaň považujeme za nabubřelou a uváděná tvrzení za neopodstatněná. Nicméně, rádi se necháme o výjimečnosti nealkoholického piva Birell přesvědčit.
Pokud Plzeňský Prazdroj o své značce Birell tvrdí, že "chutí převyšuje ostatní", přijímáme toto velmi odvážné tvrzení jako osobní výzvu. Dáváme Vám možnost v přímém degustačním souboji s naším nealkoholickým pivem BERNARD s čistou hlavou prokázat, že Vámi používaný slogan není lživý.
Z těchto důvodů navrhujeme degustační souboj uspořádaný nezávislým garantem. Za garanta navrhujeme Sdružení přátel piva. Sdružení vybere 25 degustátorů a tito ve slepém testu určí, které z těchto dvou nealkoholických piv jim více chutná. Vítěz duelu bude stanoven prostým součtem hlasů.
Vážený pane generální řediteli Brodmane, velmi se těším na Vaši odpověď a pevně věřím, že naši výzvu přijmete. V tomto případě Vám samozřejmě dáme možnost vyjádřit se k pravidlům souboje. Vaši odpověď očekávám nejpozději do 20. 7. 2010.
S přátelským pozdravem
Stanislav Bernard
generální ředitel Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jak tato akce dopadne se zřejmě dozvíme ještě toto léto. Naši čtenáři zatím mohou napsat výsledky své soukromé degustace do redakce .
Zobrazit v katalogu franšíz
























PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
Miroslav Fojtík se rozhodl opustit dráhu středoškolského učitele a chtěli s manželkou začít podnikat. Jak hodnotí šest let zkušeností franšízanta Kofi Kofi ve Znojmě?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...