Výtopna také jako kavárna
Výtopna je restaurace založená na netradiční formě zábavy, obsluhují zde totiž mašinky, které vozí nápoje až na stůl. Jeden vláček odveze až 12 piv. V restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Modelová železnice je plně automatická, celý provoz řídí software tak, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešeny ke spokojenosti hostů, aby host vždy dostal svůj požadovaný nápoj.
První restaurace byla otevřená v Brně, kde se pilotní projekt osvědčil, a nyní je již plně v rukou franšízanta. Druhá restaurace je v Praze, tu si franšízor Petr Fridrich vede jako vlastní. V pořadí třetí se otevřela v červnu minulého roku v Orlové, ta je již také frašízová.
Původně Petr Fridrich zamýšlel prodání licence na Výtopnu do USA, ale protože k tomu nejsou v současnosti vhodné podmínky místo toho chystá na rok 2011 novinku v podobě otvírání kaváren Výtopna: „Chceme vytvořit odnož restaurací. Češi holdují kávě, a když k tomu přidáme netradiční zážitek v podobě dovezení oblíbené kávy mašinkou, bude tento podnikatelský záměr určitě životaschopný.“ Kavárny plánuje Petr Fridrich otvírat v průběhu roku především na Moravě: „Už máme rozjednané franšízanty v Ostravě a Olomouci. Olomoucký partner kromě kavárny chce provozovat také restauraci. Je to fanda do vláčků,“ dodává.
Jak dále upozornil Fridrich, rozvoz nápojů pomocí železnice ušetří na obsluze minimálně jednoho člověka, možná i více. Například provozovnu se 100 místy obsluhují dva lidé – jeden je za barem a připravuje nápoje, které rozváží mašinky, a druhý objednává a roznáší jídlo. Třetím člověkem je hosteska, která přijímá rezervace a usazuje hosty.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...