Výtopna také jako kavárna
Výtopna je restaurace založená na netradiční formě zábavy, obsluhují zde totiž mašinky, které vozí nápoje až na stůl. Jeden vláček odveze až 12 piv. V restauraci jsou vybudované krajinky, nádraží a vše co k dráze patří. Modelová železnice je plně automatická, celý provoz řídí software tak, aby nedošlo ke kolizím. Všechny technické záležitosti jsou vyřešeny ke spokojenosti hostů, aby host vždy dostal svůj požadovaný nápoj.
První restaurace byla otevřená v Brně, kde se pilotní projekt osvědčil, a nyní je již plně v rukou franšízanta. Druhá restaurace je v Praze, tu si franšízor Petr Fridrich vede jako vlastní. V pořadí třetí se otevřela v červnu minulého roku v Orlové, ta je již také frašízová.
Původně Petr Fridrich zamýšlel prodání licence na Výtopnu do USA, ale protože k tomu nejsou v současnosti vhodné podmínky místo toho chystá na rok 2011 novinku v podobě otvírání kaváren Výtopna: „Chceme vytvořit odnož restaurací. Češi holdují kávě, a když k tomu přidáme netradiční zážitek v podobě dovezení oblíbené kávy mašinkou, bude tento podnikatelský záměr určitě životaschopný.“ Kavárny plánuje Petr Fridrich otvírat v průběhu roku především na Moravě: „Už máme rozjednané franšízanty v Ostravě a Olomouci. Olomoucký partner kromě kavárny chce provozovat také restauraci. Je to fanda do vláčků,“ dodává.
Jak dále upozornil Fridrich, rozvoz nápojů pomocí železnice ušetří na obsluze minimálně jednoho člověka, možná i více. Například provozovnu se 100 místy obsluhují dva lidé – jeden je za barem a připravuje nápoje, které rozváží mašinky, a druhý objednává a roznáší jídlo. Třetím člověkem je hosteska, která přijímá rezervace a usazuje hosty.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Příležitosti k podnikání stále jsou
/08.09.2025
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...