dům, byt a zahrada

IKEA se objeví v centru Prahy
Pop-up store na Václavském náměstí má představit sortiment nábytkářské franšízové značky IKEA v novém světle.

Kioda expanduje do Evropy
Součástí rodiny společnosti Kioda se můžete stát i vy. Populární korejský koncept obchodů, který dobyl asijský trh, přichází s nabídkou franšíz také do Evropy.

Konkurenci nám vyrábějí politici
Zakladatel franšízové sítě Maxeco Jaroslav Kubiesa hovoří o překvapivě úspěšné expanzi na Ukrajinu i dotacích, které poškozují celý byznys s teplem a topnými systémy.

Revoluční byznys s teplem
Franšízanti české firmy Maxeco se podílejí na prodeji i instalaci samoregulačních topných fólií, které mají šetřit energii i zdraví.

Orfa završí inovaci franšízami
Česká firma ORFA nábytek má 5 poboček. Nováček v Katalogu franšíz hledá franšízanty se silnou orientací na zákazníka.

IKEA jde vstříc on-linu
Skandinávský řetězec IKEA chystá testy on-line prodeje nábytku skrze další firmu. Zvolí si spíše americký Amazon nebo čínskou Alibabu?

Podnikání pro kutily
Úklid, stěhování, hodinoví manželé. O české domácnosti se starají najatí řemeslníci. Přibývá i franšízových sítí s orientací na bydlení.

Byznys pro kuchyně
Společnost DUKA po úspěšné evropské expanzi nabízí franšízy také tuzemským podnikatelům. Míří do lokalit nad 100 tisíc obyvatel.

Švédský design pro franšízu
Výrobky pro domácnost značky DUKA míří na tuzemský trh. Počáteční investice franšízanty vyjde na 1,5 až 2 miliony korun.

Blíže franšízantům
Česká společnost ORION v říjnu zprovozní svůj 100. obchod. V rámci pravidelných setkání připravuje individuálnější přístup k franšízantům.

Mistr stylu nabízí franšízu
Coincasa, přední italská značka pro vybavení domácnosti, míří na český trh. Cílem je Praha a města nad 90 tisíc obyvatel.

Byznys pro domácnost
Franšízová síť ORION chce letos dosáhnout na 100 prodejen. Prostřednictvím sesterské společnosti plánuje expanzi do zahraničí.

Dveře do podnikání
Firma Solodoor je třetím největším výrobcem dveří u nás. Daří se jí navyšovat produkci a pro expanzi hledá franšízanty.

Československo jako cíl
Nabídnout služby co nejvíce zákazníkům. Toho chce díky franšízantům letos dosáhnout síť ORION – český obchod pro domácnost.

Rodina ve franšíze
Po dvaceti letech vlastního podnikání se manželé Večerkovi rozhodli vstoupit pod křídla franšízové sítě ORION – český obchod pro domácnost. Dnes tak mimo svých dvou obchodů provozují i tři franšízy této značky.

Vlastní i franšízové
Nabídnout zboží zákazníkům v co největším počtu měst. To je plán pro příští rok franšízové sítě Orion – český obchod pro domácnost, říká v rozhovoru Tomáš Maloch, obchodní manažer sítě.

Zákazníkům na očích
Doobsadit zbývající volná města v České republice. To si pro příští rok stanovila jako cíl značka Orion – český obchod pro domácnost.

Zisk díky dětem
Z chladného Dánska k nám míří prodejce nábytku pro děti Flexa. Zabodovat chce i na Slovensku.

Zájem stoupá
Franšízová síť Orion – český obchod pro domácnost láká franšízanty i proto, že je z tuzemska, říká v Rozhovoru týdne Tomáš Maloch, obchodní manažer sítě.

Příležitost z Dánska
Dánská značka Flexa usiluje o vstup na náš trh. Nabízí šanci vydělat dalším podnikatelům.