Telepizza začíná růst

Celkem by Telepizza v Česku měla v horizontu tří let zprovoznit 25 poboček.
Úterý
12.12.2017
Možnost stát se součástí globální franšízové sítě nabízí v ČR od letoška značka Telepizza. Koncept je ověřený 25 lety praxe.
 

Španělská franšízová síť Telepizza vstoupila letos na český trh, když koupila většinový podíl v původní české společnosti Forty’s Pizza Jakuba Šlezara. Ten se stal zároveň držitelem národní licence Telepizzy. Provozovny Forty’s prošly poté rebrandingem, a nyní se připravuje otevření nových poboček. Příští rok jich Telepizza chce otevřít 8, letos by měla stihnout ještě dvě.

Telepizza patří se svými 1 500 pobočkami mezi největší globální společnosti na výrobu, prodej či rozvoz pizzy v Evropě. Na 60 % poboček je po celém světě provozováno formou franšízingu, zájemce o licenci hledá také v Česku. "Naši franšízanti se stávají součástí úspěšné celosvětové společnosti bez nutnosti investovat do restaurace desítky milionů korun," říká Jakub Šlezar. Franšíza Telepizzy podle jeho slov vyjde na přibližně 2 miliony korun.

Tři druhy spolupráce

Centrála od uchazečů o franšízu vyžaduje především ochotu podílet se na chodu restaurace. Franšízanti po podpisu smlouvy získávají osvědčené postupy pro výrobu i prodej pizzy a dalších produktů, ověřené 25 lety historií značky v klíčových oblastech podnikání: marketing, provoz, průmysl, nákup, inovace a technologie. Využívat mohou rozsáhlého vzdělávacího a tréninkového systému. Šanci nabízí také již stávajícím pizzeriím, které chtějí zlepšit svůj zisk a patřit pod mezinárodní gastronomickou značku.

Telepizza nabízí 3 druhy franšízové spolupráce. Koncept Take away/delivery počítá s velikostí poboček od 70 do 100 m2, pizzerie je pak zaměřená především na osobní odběr a možnost rozvozu i v nočních hodinách. Druhá možnost je koncept Food court, kdy zůstává stejná velikost pobočky, pizzerie tohoto typu se ale umísťuje výlučně do obchodních center. Poslední High Street požaduje 80 až 150 m2, restaurace mustí stát na frekventovaném místě nejlépe v blízkosti křižovatky, v přízemí s výlohou a místem k parkování, a musí také nabízet možnost posezení i rozvozu.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014