Franšíza pro pravé požitkáře

Vlastní zodpovědnost / Ideálním franšízantem konceptu Bistra Bonviván může být jak nezkušený mladý člověk, tak ostřílený podnikatel. Prioritou v případě Bistra Bonviván je především týmový duch, ochota učit se novým věcem a nést zodpovědnost za své úspěchy či neúspěchy. Znát by měl uchazeč o franšízu především místní prostředí a trh.
Pondělí
04.06.2018
Česká gastronomická značka Bistro Bonviván hledá franšízanty ve městech nad 100 tisíc obyvatel. Nabízí i pomoc s financováním.
 

Více než 10 let zkušeností se promítá do obchodního systému tuzemské značky Bistro Bonviván. Společnost BBM Group z Ústí nad Labem přivedla na severu Čech na svět koncept, který má podle zakladatelů výhody designových bister a rychlého (fast-food) zdravého občerstvení tak, jak velí poslední gastronomické trendy. 

Pro svoji stávající expanzi hledá Bistro Bonviván franšízanty nyní především ve velkých městech jako Praha a Brno. Obecně se ale koncept hodí i do těch středně velkých, minimum je stanoveno na 100 tisíc obyvatel. V závislosti na velikosti se počáteční investice do pobočky pohybuje okolo tří milionů korun, centrála požaduje minimálně polovinu financovat z vlastních zdrojů. Zbylé prostředky je schopná poskytnout z vlastních zdrojů či zprostředkovat úvěrové financování od banky.

Aktualizace nových produktů a nabídky

Měsíčně poté platí franšízanti Bistra Bonviván franšízové poplatky 5 % z obratu, na národní a lokální marketing přispívají 2 %, za správu odvádějí další 2 %, další jdou na rebranding a modernizaci. Celkové měsíční poplatky činí 11 %. Ústecká značka se zaměřuje na místa s vysokou průchodností lidí, především jde o prostory v obchodních centrech lokality blízko kancelářských budov. Ideální jsou pro její franšízu města kolem 100 tisíc obyvatel a místa s průchodností kolem 10 tisíc lidí denně. Prostory musí mít minimálně 100 m2.

Franšízanti Bistra Bonviván by měli mít týmového ducha, měli by být ochotní se učit novým věcem, nést zodpovědnost za své úspěchy či neúspěchy, a znát místní prostředí a trh. Co všechno dostávají v rámci franšízového balíčku? Vstupní i průbězná školení pro majitele i zaměstnance, pomoc s výběrem vhodné lokality, zpracování dispozice prostoru pro budoucí bistro, návrh na úpravu interiéru i exteriéru dle firemního designu a také dodání a montáž potřebných přístrojů či provozní manuál včetně všech receptů. Součástí spolupráce je i atualizace nových produktů a nabídky a přístup do interního firemního systému.


Víme co jíme / Veškeré produkty se připravují po objednávce přímo před očima zákazníka z čerstvých surovin, z nichž si každý host může sám ’sestavit’ svoji oblíbenou pochoutku.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014