Poe Poe vyráží za úspěchem do ciziny

Vzhůru do hlavního města / Vzhledem k tomu, že zastoupení restaurací Poe Poe na Moravě je poměrně velké, intenzivně se pracuje zejména na vstupu na pražský trh. Ruku v ruce s tím půjde i rozšiřování sítě v Čechách.
Pondělí
30.07.2018
Český fast-foodový koncept Poe Poe míří prostřednictvím franšízingu do dalších zemí Evropské unie. Na expanzi v tuzemsku však nezapomíná.
 

Za hranice České republiky má Poe Poe v plánu proniknout prostřednictvím master-franšízové licence. V současné době tak vedení společnosti Industriale food, která za konceptem stojí, hledá vhodné partnery pro udělení licence. Rozšiřovat svou síť bude i na domácím trhu.

V Česku nyní najdeme 10 poboček tohoto řetězce, dvě nejnovější byly nedávno otevřeny v Teplicích a před ostravským nákupním centrem Nová Karolina. Většinu z provozoven řídí franšízanti, kteří jsou zodpovědní za chod osmi restaurací. Aktuálně Poe Poe pracuje na zprovoznění dalších dvou franšíz na Moravě. Otázkou je, jaký potenciál Česko pro tento koncept představuje. Kolik poboček tady může nalézt své místo.

„S ohledem na velkou variabilitu našeho konceptu a také fakt, že máme několik velikostí a typů úrovní podniků Poe Poe, jsme schopní cílit jak na velká města, tak i na ta malá. Potenciálních míst tak u nás najdeme hodně,“ říká Martin Kovářík, spolumajitel společnosti Industriale food. Co se týká Moravy, je pobočková síť poměrně slušně rozrostlá. Další fází, na které se momentálně pracuje, je posílení zastoupení v Čechách a proniknutí do hlavního města.

Dobré nápady stojí za pozornost

Zájemci o licenci musí splňovat základní předpoklady pro úspěšné vedení franšízové restaurace.  Nezbytná je chuť učit se nové věci, jasná představa o cílech, kterých chce franšízant dosáhnout a finanční zajištění. Důležitá je také ochota zapojit se aktivně do provozu restaurace. „Zkušenosti v oboru nejsou podmínkou, ale určitě představují výhodu, stejně jako zkušenosti s podnikáním,“ doplňuje Martin Kovářík.

Čas od času se téměř v každé síti objeví franšízant, který se snaží nějak uplatnit svou kreativitu. Záleží vždy na franšízorovi, jak se k takovým krokům partnera postaví. Poe Poe rozumné nápady svých franšízantů vítá. Nicméně je potřeba mít na paměti, že obor gastronomie je velmi specifický a není potřeba vymýšlet věci, které jsou již dávno otestované a ví se o nich, že fungují. „Všem franšízantům, a to nejen těm našim, bych poradil, aby se nejprve zaměřili na každodenní provoz svého podniku, na zvládnutí všech potřebných školení, čistoty provozovny, marketingu a dalších nutností zajišťující bezproblémový chod provozovny. Neměli by ztrácet svůj čas a energii vymýšlením a zkoušením věcí, které jsou již dávno vymyšlené a vyzkoušené,“ uzavírá Kovářík.


S oporou v zádech / Stavba pobočky na klíč, kompletní poradenství, moderní technologie výroby produktů, která eliminuje lidský faktor, zajímavé zpětné bonusy od dodavatelů, individuální nákupní ceny, nízké měsíční poplatky. To jsou faktory, které nejvíce oceňují franšízanti Poe Poe.

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014