UGO chystá další rozvoj franšízy

Vlastním pánem díky franšíze / Celková investice do UGO Freshbaru se pohybuje od 1 do 1,4 milionu korun, v případě UGO Salaterie se musí franšízant připravit na investici ve výši 4 až 10 milionu korun. Při převzetí již fungující zavedené pobočky je cena o něco vyšší.
Pátek
21.09.2018
Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.
 

Franšízanti „převedených“ provozoven mohou při spolupráci se značkou UGO těžit nejen ze sdíleného know-how, ale také ze zavedených poboček, které již mají své zákazníky. Start podnikání pod známou značkou je tak pro ně o poznání snazší. Na začátku října si franšízanti do své péče převezmou ještě další tři fungující provozovny. Dvě z nich jsou v Praze a třetí na Slovensku. Tím to však končit nemusí. V současné době hledá UGO pro své pobočky franšízanty hned v několika lokalitách, a to především v Brně, Praze, Hradci Králové nebo Ostravě.

„Převzetí zavedených poboček franšízantem je jednou z možností, jak s námi mohou zájemci o licenci začít spolupráci. Pokud nás osloví s tím, že by rádi provozovali buď UGO Freshbar nebo UGO Salaterii, pomůžeme jim se vším, co je třeba,“ říká Lukáš Prauss, Expansion Director společnosti UGO Trade. Další možností, která se nabízí stávajícím majitelům poboček typu UGO Freshbar, je rozšířit své podnikání a přeměnit freshbar na UGO Salaterii. 

Více je někdy opravdu více

Důkazem toho, že spolupráce s konceptem UGO se franšízovým partnerům v síti vyplácí je fakt, že hned několik stávajících franšízantů letos navýšilo počet svých poboček. Franšízový partner ze Zlína, Richard Láník, se rozhodl svůj UGO Freshbar přebudovat na UGO Salaterii, což by pro něj mimo jiné mělo znamenat i zvýšení ekonomických výsledků svého podnikání.

Franšízová síť UGO, která vznikla v roce 2006, čítá dnes na 80 poboček, které najdeme jak u nás, tak i u našich východních sousedů. Více než polovinu z nich provozují franšízoví partneři. Celkem 57 provozoven funguje jako koncept UGO Freshbar, 23 je pak UGO Salaterií. Značka UGO nabízí zákazníkům širokou nabídku fresh šťáv, smoothies a dalšího vitrínového sortimentu ve freshbarech a v salateriích navíc silné portfolio salátů, wrapů a teplých jídel.


Bohatá nabídka zákazníkům / Novinkou, kterou letos UGO zavedlo ve freshbarech, jsou polévky. Více produktů této značky mohou zákazníci najít i v široké síti maloobchodních partnerů. Mohou si zde koupit nejen UGO lahvičky paskalizovaných ovocných a zeleninových šťáv, ale nově i balené saláty.