Franšízou UGO si byl absolutně jistý

Byznys i rodina / Jiří Wasserbauer zmiňuje i to, jak se díky spolupráci s UGO dá propojit osobní život s podnikáním: "Na franšízové spolupráci se mi nejvíce líbí, že člověk má podporu silné společnosti a zároveň pracuje sám na sebe a rozhoduje o svém čase sám."
Sobota
08.09.2018
Jiří Wasserbauer je „dítě UGO“. Do společnosti nastoupil hned po škole, postupně si vyzkoušel několik pozic v managementu a poté se stal úspěšným franšízantem 4 provozoven.
 

Jiří, který dnes provozuje dva UGO Freshbary v Brně a dvě UGO Salaterie v Brně a Plzni, patří mezi pracovně nejstarší členy UGO rodiny. A jak sám říká, je to jeho velká výhoda. Díky tomu, že UGO znal zvenčí i zevnitř do poslední kapky šťávy, nebyl pro něj žádný problém přejít ze strany franšízora do pozice franšízanta a pro jiné riskantní krok v podobě investice vlastního kapitálu za tak riskantní nepovažoval: „Již při mém studiu na vysoké škole se mi koncept UGO a tým této společnosti natolik zalíbili, že pro mě UGO bylo jasnou životní výzvou již od začátku. Několik let jsem byl s franšízou UGO v kontaktu každý den, byť na straně franšízora, a volba vlastní franšízy tak byla jednoduchá – přesně jsem věděl, co mě čeká. Benefity, které franšíza přináší, převyšovaly nutnost platit franšízové poplatky. Uvažovat tedy o vývoji vlastní značky by bylo naprosto neefektivní,“ vzpomíná Jiří Wasserbauer.

Jakkoliv je Jiří přesvědčen o ekonomických výhodách franšízové spolupráce s UGO, neopomněl několikrát zdůraznit, že je to podnikání jen pro ty, kdo do něj jdou srdcem, nikoliv jen s vidinou jednoduše dosažitelného profitu. „Myslím si, že pokud chce člověk dělat věci dobře a být úspěšný dlouhodobě a nejen krátkodobě, musí věci dělat správně a hlavně poctivě. Pokud se pak nespojí s projektem, kterému věří do budoucna, ale rozhodnutí je čistě finanční, nemůže to fungovat dlouho,“ zdůrazňuje majitel čtyř UGO franšíz.

Franšízor je hlavně partner

Na otázku, kdy pro něj bylo v podnikání klíčové, že měl za zády partnera v podobě UGO, má jasnou odpověď. „Zázemí společnosti jsem ocenil jednoznačně v začátcích, kdy jsme se investičně dostali do splátkového tlaku. Jako franšízant jsem začínal asi jako každý s velkou kapitálovou zadlužeností vůči bankám. Nastavená franšízová pravidla mi pomohla lépe dýchat a zaměřit se více na provoz a s tím spojenou kvalitu produktu a služeb.“ Individuální přístup ke každému franšízantovi a rozumně nastavená pravidla, jejichž cílem je maximálně podpořit franšízanta v nejtěžších začátcích, jsou tím, čím se UGO může ve vztahu ke svým pochlubit. Tím se totiž stává přístupnějším i pro zájemce, kteří nemají znalosti, vědomosti a zkušenosti s podnikáním.

„Rád bych, aby UGO zůstalo nadále UGO a nepodlehlo žádným externím tlakům. UGO vždy bylo, a věřím, že i bude něco naprosto odlišného. A myslím, že právě to z něho udělalo zákaznicky velice dobře hodnocenou značku. Vize a idea značky UGO je podle mne naprosto unikátní na trhu. Značku i její vývoj znám od jejího založení a myslím, že jako jedna z mála má potenciál růstu i v dnešním velice dynamickém prostředí,“ uzavírá Jiří.


Z Fresh baru na Salaterii / "Vím, jak pozitivně zákazníci reagovali na přestavbu provozovny na Salaterii v Brně. Současná přestavba provozovny v Plzni tak byla pro mě naprostou samozřejmostí," dodává Jiří Wasserbauer.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015