Franšízou UGO si byl absolutně jistý

Byznys i rodina / Jiří Wasserbauer zmiňuje i to, jak se díky spolupráci s UGO dá propojit osobní život s podnikáním: "Na franšízové spolupráci se mi nejvíce líbí, že člověk má podporu silné společnosti a zároveň pracuje sám na sebe a rozhoduje o svém čase sám."
Sobota
08.09.2018
Jiří Wasserbauer je „dítě UGO“. Do společnosti nastoupil hned po škole, postupně si vyzkoušel několik pozic v managementu a poté se stal úspěšným franšízantem 4 provozoven.
 

Jiří, který dnes provozuje dva UGO Freshbary v Brně a dvě UGO Salaterie v Brně a Plzni, patří mezi pracovně nejstarší členy UGO rodiny. A jak sám říká, je to jeho velká výhoda. Díky tomu, že UGO znal zvenčí i zevnitř do poslední kapky šťávy, nebyl pro něj žádný problém přejít ze strany franšízora do pozice franšízanta a pro jiné riskantní krok v podobě investice vlastního kapitálu za tak riskantní nepovažoval: „Již při mém studiu na vysoké škole se mi koncept UGO a tým této společnosti natolik zalíbili, že pro mě UGO bylo jasnou životní výzvou již od začátku. Několik let jsem byl s franšízou UGO v kontaktu každý den, byť na straně franšízora, a volba vlastní franšízy tak byla jednoduchá – přesně jsem věděl, co mě čeká. Benefity, které franšíza přináší, převyšovaly nutnost platit franšízové poplatky. Uvažovat tedy o vývoji vlastní značky by bylo naprosto neefektivní,“ vzpomíná Jiří Wasserbauer.

Jakkoliv je Jiří přesvědčen o ekonomických výhodách franšízové spolupráce s UGO, neopomněl několikrát zdůraznit, že je to podnikání jen pro ty, kdo do něj jdou srdcem, nikoliv jen s vidinou jednoduše dosažitelného profitu. „Myslím si, že pokud chce člověk dělat věci dobře a být úspěšný dlouhodobě a nejen krátkodobě, musí věci dělat správně a hlavně poctivě. Pokud se pak nespojí s projektem, kterému věří do budoucna, ale rozhodnutí je čistě finanční, nemůže to fungovat dlouho,“ zdůrazňuje majitel čtyř UGO franšíz.

Franšízor je hlavně partner

Na otázku, kdy pro něj bylo v podnikání klíčové, že měl za zády partnera v podobě UGO, má jasnou odpověď. „Zázemí společnosti jsem ocenil jednoznačně v začátcích, kdy jsme se investičně dostali do splátkového tlaku. Jako franšízant jsem začínal asi jako každý s velkou kapitálovou zadlužeností vůči bankám. Nastavená franšízová pravidla mi pomohla lépe dýchat a zaměřit se více na provoz a s tím spojenou kvalitu produktu a služeb.“ Individuální přístup ke každému franšízantovi a rozumně nastavená pravidla, jejichž cílem je maximálně podpořit franšízanta v nejtěžších začátcích, jsou tím, čím se UGO může ve vztahu ke svým pochlubit. Tím se totiž stává přístupnějším i pro zájemce, kteří nemají znalosti, vědomosti a zkušenosti s podnikáním.

„Rád bych, aby UGO zůstalo nadále UGO a nepodlehlo žádným externím tlakům. UGO vždy bylo, a věřím, že i bude něco naprosto odlišného. A myslím, že právě to z něho udělalo zákaznicky velice dobře hodnocenou značku. Vize a idea značky UGO je podle mne naprosto unikátní na trhu. Značku i její vývoj znám od jejího založení a myslím, že jako jedna z mála má potenciál růstu i v dnešním velice dynamickém prostředí,“ uzavírá Jiří.


Z Fresh baru na Salaterii / "Vím, jak pozitivně zákazníci reagovali na přestavbu provozovny na Salaterii v Brně. Současná přestavba provozovny v Plzni tak byla pro mě naprostou samozřejmostí," dodává Jiří Wasserbauer.
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Myslíte si, že je na českém trhu ještě potenciál pro další nové franchisy z oboru fast food řetězců?

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014