Franšíza na výběr / Zájemci, kteří tak mají chuť stát se součástí CrossCafe musí být ochotní investovat zhruba 2,7 milionu korun. Tato investice čeká na ty, co se rozhodli otevřít franšízovou pobočku v nových prostorách, kde doposud podobný provoz nebyl. Možné je ale i otevření franšízové pobočky v již existující kavárně, nebo rozšíření současného provozu o franšízu této značky.
pondělí
02.09.2019
Letos se franšízová síť zaměřuje na modernizaci stávajících kaváren. Otevírat nové pobočky bude v příštím roce.
 

Původně mělo vedení tohoto ryze českého konceptu v plánu provést částečné rekonstrukce svých již fungujících provozoven, nicméně nakonec se rozhodlo přejít ke kompletním úpravám. V červenci tak během 18 dnů došlo k rekonstrukci plzeňské kavárny Galerie Slovany, která je nejnavštěvovanější v síti. V srpnu probíhá další kompletní renovace kavárny v Praze na Strossmayerově náměstí, která se také těší velkému zájmu zákazníků. „V obou případech jsme nainstalovali nový bar, nové rozvody, obložení, podlahy, instalace a také nábytek,“ říká Kateřina Šlapáková, marketingová manažerka CrossCafe. Modernizace se však dočkalo i 12 franšízových kaváren, ve kterých byla nainstalována nová klimatizace. S tím spojené náklady hradili jejich majitelé.

CrossCafe však nezapomíná ani na expanzi.  V současné době se připravuje na otevření nové kavárny v Praze, ve velice zajímavé lokalitě, ulice Komunardů. Zaměřuje se však i na oblasti, kde dosud nepůsobí. Kavárnu připravuje také v jižních Čechách, zahájit svůj provoz by měla zahájit na začátku příštího roku. Milovníci dobré kávy ji najdou v Táboře a vedení sítě ji otevře ve vlastní režii. Jak Kateřina Šlapáková prozrazuje, do konce letošního roku bude síť CrossCafe čítat 26 poboček, další expanze je naplánována na rok 2020.

Stejně jako celá řada dalších nejen gastronomických provozů, musí i CrossCafe řešit situaci související s nedostatkem zaměstnanců. Doba je už taková. Nouze o kvalitní zaměstnance na trhu je a práce baristy je náročná. CrossCafe tak stálé týmy na pobočkách doplňuje o brigádníky, většinou z řad studentů, kteří často získávají první pracovní zkušenosti právě na kavárnách.

Franšízantům sítě v otázce personálního řízení pomáhá centrála společnosti CrossCafe original. Veškeré nábory zaměstnanců jsou sice v režii lokálních provozovatelů, nicméně podpora HR oddělení je významná, a to nejen při publikaci pracovních inzerátů. Franšízoví partneři se tak nemusí bát, že budou personální problémy řešit sami. „Kde je potřeba, třeba při otevírání nové kavárny či v případě vyšší fluktuace zaměstnanců, nabízíme franšízantům komplexní službu, máme tréninkové oddělení, které také pomáhá situaci s novými zaměstnanci řešit, vypomáhá i marketingové oddělení, například prostřednictvím sociálních sítí,“ doplňuje Kateřina Šlapáková. Určitou motivací je pak také pro budoucí zaměstnance jistě i nástupní bonus ve výši 5000 Kč a také propracovaný systém jejich zaškolení.


Káva s tradicí / Kavárny sítě CrossCafe na našem trhu fungují již 12 let. Z Plzně se tento koncept rozrostl do celé republiky. Daří se mu i v menších městech jako je například Beroun nebo Železná Ruda.

Populární na fóru

Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Gastroreality.cz

Právě vzniknul nový web http://www.gastroreality.cz ,který jako jediný nabízí inzerci zdarma pro gastro podniky a obory z oblasti gastronomie :)

1 komentář(e)
posledni 30.08.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

1 komentář(e)
posledni 16.06.2015