Šťastná třináctka pro franšízu

Kouzlo spolupráce / Značka Fruitisimo spolupracuje se silnými obchodními partnery. Koncept je možné umístit i do větších formátů prodejen, formou tzv. Shop-in-Shop. Aktuálně nabízí spojení např. se značkou Sklizeno, čímž může vzniknout tzv. double-franšízový koncept, kde franšízant profituje ze dvou značek v jednom místě, s jedním personálem.
pondělí
09.12.2019
Rok 2020 bude u Fruitisima ve znamení expanze. Nové pobočky otevře na českém, slovenském i maďarské trhu.
 

V letošním roce se vedení sítě soustředilo zejména na inovace, nové produkty a zlepšování provozních záležitostí týkající se stávající sítě. Expanze tedy nebyla tak masivní jako v předešlých letech, když zahájilo provoz 6 nových poboček. Čtyři z nich otevřelo Fruitisimo na domácím trhu, další dvě pak v Maďarsku. Z hlediska hospodářských výsledků byl dle výkonného ředitele společnosti Fruitisimo Group Michala Příhody letošní rok rekordní v historii celé firmy.

Letos v červnu Michal Příhoda v rozhovoru pro portál Franchising.cz prozradil, že by s konceptem rádi expandovali do nových lokalit, kde je možné provozovat pobočku Fruitisimo či nový formát Fruitisimo BistroCafé. Jde především o lokality kancelářských komplexů či nemocnic a velkých poliklinik. A jak se zdá, tato strategie se vyplatila. „Z hlediska výsledků se v nových lokalitách či nových typech prodejen Bistro Café daří čím dál tím lépe. A právě proto se stále více zaměřujeme na získávání nových příležitostí v těchto projektech, což probíhá pozvolna, resp. bychom byli rádi, kdyby to šlo rychleji. Respektujeme však, že pro nové typy pronajímatelů, především ve zdravotnictví, je Fruitisimo stále nová záležitost, se kterou se postupně seznamují,“ říká Michal Příhoda s tím, že zájem franšízantů o tyto projekty se stále zvyšuje. Častým efektem bývá situace, kdy nový zájemce zpočátku uvažuje pouze a jen o standardním nákupním centru, avšak po bližším seznámení se s novými projekty se jeho zájem konvertuje do jednoho z nich.

A jaké jsou plány Fruitisima pro nadcházející rok? Na již zmiňovaných třech trzích, kde má značka v současnosti své zastoupení, chystá další rozšiřování. Během roku 2020 by mělo zahájit provoz 13 nových poboček. Tím by však expanze skončit neměla. Připravuje totiž vstup na další evropské trhy. K již dříve avizovanému Německu přibylo i Polsko. „To jsme sice plánovali o 1 až 2 roky později, nicméně se naskytly zajímavé příležitosti, které náš vstup na tento trh zrychlí,“ vysvětluje Michal Příhoda.

Kromě expanze pak Fruitisimo připravuje spuštění dalšího nového projektu, který bude zaměřen především na naší řemeslnou zmrzlinu, jedná o tzv. Fruitisimo Gelaterie. Zde budou mít zákazníci širší výběr naší ručně vyráběné zmrzliny, bude zde i spousta speciálních příchutí, v některých projektech uvažuje vedení konceptu i o výrobě zmrzliny přímo na pobočce. Tento projekt taktéž rozšíří spektrum možností pro nové, ale i stávající franšízanty.


Správné nastavení / Franšíza Fruitisimo je vhodná prakticky pro každého, kdo má zdravého podnikatelského ducha, to správné obchodní nadšení, ztotožňuje se s filozofií a strategií produktů značky Fruitisimo a samozřejmě disponuje dostatečným vstupním kapitálem.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015