S inovací za zákazníky

Zaměřeno na franšízu / Vznik sítě UGO se datuje do roku 2006, kdy byla otevřena první provozovna. K UGO Freshbarům se následně přidal koncept restaurací UGO Salaterie. Od roku 2012 je součástí velké rodiny KOFOLA a.s.
pondělí
16.12.2019
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
 

Management sítě UGO velmi silně vnímá, že již dlouhodobě roste poptávka po nabídce kvalitního jídla, a to i v místech, kde zákazníci mohli doposud najít jen stánky s párky v rohlíku. „Díky tomuto projektu je nyní možné dostat nabídku teplého jídla i do míst, kde to předtím nebylo možné. Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantům kompletní servis. Od zajištění technologie, její případné financování, servis, dodávek produktů až po prodejní podporu na celostátní i lokální úrovni,“ říká Stanislav Pekárek, Head of Marketing společnosti UGO trade.

Nově jsou tak jednotlivé pobočky, a to jak v Česku, tak i na Slovensku, postupně vybavovány novou technologií, která jim umožní uspokojit přání zákazníků ohledně čerstvě připraveného kvalitního jídla. Ta filtruje páru a pachy, a proto je vhodná i pro jednotky situované ve volném prostoru. Produkty jsou předpřipraveny u dodavatele, zaměstnanci pobočky tak s jejich výrobou nemají žádnou práci. Stačí jim jen sandwich vyjmout z lednice, vložit na minutu do grilu a následně do obalu. To vše rychle, a jak už bylo zmíněno, s ohledem na kvalitu a čerstvost. „V první vlně jsme UGO Grill nasadili do vlastních freshbarů, nyní pracujeme na zavedení do freshbarů našich franšízových partnerů. V další fázi pak přijdou na řadu salaterie,“ doplňuje Stanislav Pekárek s tím, že náklady spojené s implementací této technologie se liší podle toho, jak rozsáhlé úpravy pro její zavedení je potřeba realizovat.

Zavedení této nové technologie do provozu však není jediným krokem, který v tomto ohledu UGO plánuje. Inovace totiž vedení společnosti považuje za klíčové k dosažení úspěchu. V současné době tak pracuje na vývoji dalších produktů do portfolia UGO Grill, díky nimž osloví další zákaznické segmenty a uspokojí jejich požadavky co se jídla týče.

Většinu z více jak 80 fresh barů a salaterií UGO provozují franšízoví partneři, a to v poměru 60 % ku 40 %. Cílem společnosti UGO trade je, aby jejich podíl i do budoucna rostl, nabízí tak zájemcům kromě nových lokalit i k odprodeji již stávající, zavedené pobočky, a to např. v Praze, Hradci Králové nebo Pardubicích. 


Nová technologie na talíři / „Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantům kompletní servis. Od zajištění technologie, její případné financování, přes servis, dodávky produktů až po marketingovou podporu na celostátní i lokální úrovni,“ vysvětluje Stanislav Pekárek, Head of Marketing UGO trade.