Nejen pizza / Restaurace 360pizza nabídnou zákazníkům nejen oblíbenou italskou specialitu. Ochutnat tak mohou například italské dezerty, polévky, saláty, či si pochutnat na snídaňové nabídce. Uhasit žízeň mohou italským pivem Morretti, kávou, vínem, jablečným ciderem a dalšími na místě vyráběnými nápoji. Komunikace probíhá pomocí samoobslužných kiosků nebo online bez nutnosti komunikovat s obsluhou.
pondělí
15.06.2020
Pizzerie s kvalitní italskou pizzou na celém území Česka. Taková je vize nového franšízového konceptu 360pizza skupiny Crocodille. Kdo se může stát franšízantem?
 

Na úspěch franšízové sítě Bageterie Boulevard se vytvořením nového konceptu pod značkou 360pizza rozhodla navázat skupina Crocodille. Jde o nový typ restaurace se samoobslužnými kiosky bez nutnosti komunikovat s obsluhou, ve které si může zákazník sestavit pizzu dle své chuti a za 6 minut, tedy 360 sekund, si na ní může pochutnat. Velký důraz při tvorbě konceptu byl kladen zejména na kvalitu těsta, proto se na jeho vývoji podíleli italští technologové.

V současné době najdeme v tuzemsku první pobočku této nové značky, a to v Praze, na kulaťáku v Dejvicích. Cílem franšízora je však rozšíření pizzerií do dalších lokalit po celé republice. Momentálně probíhá příprava 3 dalších provozoven. S nabídkou franšízy 360pizza oslovuje skupina Crocodille primárně franšízanty, se kterými již spolupracuje v rámci Bageterie Boulevard. Otevřená cesta je to však i pro „nováčky“, kteří by chtěli pod hlavičkou 360pizza rozjet svůj vlastní byznys. „Koncept je vhodný pro kandidáty, kteří mají ochotu denně se podílet na chodu své restaurace, mají zkušenost v oblasti řízení zaměstnanců, zájem na vlastním růstu a ideálně zkušenost s gastro provozem,“ říká Jitka Remsová, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

Investice do otevření pobočky 360pizza začíná na 3 milionech Kč. Její konečná výše se odvíjí od lokace a očekávaného obratu provozovny, s čímž souvisí i požadavky na technologické vybavení. Po podpisu smluvní dokumentace získá franšízant od franšízora možnost užívat vhodný prostor, který bude vybaven na klíč, kromě jiného také získá potřebné know-how a pomoc při zaškolení personálu pro otevření jednotky. Samozřejmostí je předání manuálů, jehož dodržování umožní franšízantovi zajistit bezproblémové fungování jeho pobočky.

Mimo to může franšízový partner těžit ze zázemí silné společnosti, která má bohaté zkušenosti s provozováním franšízové sítě. S tím souvisí vybudovaná logistika zásobování, zajištění centrálního nákupu surovin, práce na vývoji nových produktů, softwarové vybavení a jeho inovace nebo marketingová podpora.


Rozvoz v plánu / Ačkoli v pilotním projektu na pražském Vítězném náměstí převažují i v současné době objednávky přímo na místě, do budoucna by měl hrát v příjmech franšízanta výraznou roli zejména rozvoz. Ten by měl činit cca 30 % obratu. Delivery by pak mělo být zajišťováno externími dopravci.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015