Novými produkty k zisku
Nejvíce se průměr prodejů v České republice propadl na začátku dubna. V té době se totiž snížily na úroveň 13 % tržeb, kterých pobočky této globální franšízové sítě dosahovaly ve stejném období loňského roku. Podle Martina Prince, ředitele značky Subway pro střední a východní Evropu, se od začátku května procentuálně zvyšuje v průměru o zhruba 5 % týdně. Významnou roli v tom sehrávají i rozvozy, jejichž počet se v porovnání s obdobím před březnem 2020 během uplynulých měsíců zvýšil o 100 %.
Od 25. května centrála sleduje čísla a porovnává rozdíly prodejů mezi jednotlivými restauracemi. „Restaurace v některých obchodních centrech jsou již na loňské úrovni prodejů. V dalších nám chybí zejména studenti a také lidé z kanceláří, kteří často ještě pracují z domova. V Praze se k tomu přidávají chybějící turisté a obecně cestující lidé, což pociťuje zejména naše restaurace na hlavním nádraží,“ shrnuje Martin Princ.
Majitelům restaurací, kteří je provozují na základě franšízové licence, tak nezbývá nic jiného než přilákat nové zákazníky. Pomoci by jim v tom mohly novinky, které značka plánovala již na letošní duben, ale situace související s pandemií COVID-19 uvedení na trh zpozdila. Jejich cílem je posílení tzv. value platform, čili produktů s příznivou a dostupnou cenou. Vedení Subway si totiž uvědomuje, že cena může být v nadcházejících měsících důležitý rozhodovací faktor pro více lidí než dřív.
Konkrétně tak restaurace přichází na trh s produktem, který je zjednodušenou verzí hlavních sendvičů. Prostřednictvím tohoto kroku tak chce nalákat nové zákazníky, kteří chtějí sendviče Subway teprve ochutnat. V našich zeměpisných šířkách totiž není zvykem za sendvič platit stejně jako za hotová jídla, přestože chuťově a výživově se jídlu na talíři v klidu vyrovná. „Naše nové Easy Subs jsou tři odlehčené sendviče, dva masové a jeden vegetariánský, jako vždy doplněné zeleninou, sýrem a omáčkou. Value pro nás znamená kvalita za dobrou cenu. Rádi bychom, aby zákazníci naše produkty ochutnali a pak se rozhodli poznat plné možnosti našeho celého konceptu, sendviče, wrapy a saláty připravené přímo před jejich očima,“ vysvětluje Martin Princ.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...