Kavárna do čtyř měsíců

Dlouholeté zkušenosti / Kavárny CrossCafe fungují v Česku už 13 let. Z Plzně se tento franšízový koncept rozrostl do celé republiky. Daří se mu i v menších městech. Momentálně se zaměřuje na expanzi v regionu jižních Čech.
pondělí
17.08.2020
Franšízová síť kaváren CrossCafe chce otevírat 5 poboček ročně. V září otevře již třetí kavárnu v Liberci.
 

V současné době se vedení společnosti při expanzi soustředí primárně na oblast jižních Čech. Ani to však nestojí v cestě rozšiřování kaváren do dalších regionů, objeví-li se vhodný zájemce o licenci. Podle ředitele společnosti CrossCafe original Davida Štanglera je ideální, když franšízora zájemce kontaktuje v momentě, kdy je zcela přesvědčen, že chce investovat do vlastního podnikání a má rád kávu.

Zaškolení franšízanta trvá 2 měsíce. „Novou provozovnu od podpisu nájemní smlouvy otevřeme do 4 měsíců podle náročnosti rekonstrukce a stavebního řízení,“ doplňuje David Štangler. Zájemci, kteří by rádi rozjeli podnikání pod hlavičkou CrossCafe musí být ochotní investovat zhruba 2,7 milionu korun. Tato investice čeká na ty, kteří se rozhodli otevřít franšízovou pobočku v nových prostorách, kde doposud podobný provoz nebyl. Možné je ale i otevření franšízové pobočky v již existující kavárně, nebo rozšíření současného provozu o franšízu této značky.   

Stejně jako většina gastronomických provozů, mají i kavárny CrossCafe a jejich majitelé za sebou opravdu složité období. S ohledem na nařízení vlády museli totiž všechny pobočky uzavřít, a to na dobu zhruba dvou měsíců. „Dopad byl obrovský a nečekaný. Jako tým jsme se však pustili do práce. Stanovili jsme si strategii a začali vyvíjet nové produkty, spustili jsme e-shop a začali se připravovat na další období,“ vysvětluje David Štangler.

Také díky tomu se povedlo všem franšízantům toto opravdu nelehké období přežít. Franšízor jim také nabídl pomoc i při jednání s pronajímateli prostor a předával jim aktuální informace ohledně toho, co se děje. Šlo totiž o zcela bezprecedentní stav. Do budoucna chce být vedení CrossCafe na podobné situace lépe připraveno, a to zejména typem produktů a prodejem mimo kavárny pro případ, že by se podobná situace opakovala.


Poplatky za podnikání / Podpisem franšízové smlouvy se franšízanti CrossCafe zavazují k pravidelné měsíční platbě průběžného franšízového poplatku ve výši 3,5 % z obratu pobočky a také marketingového poplatku, který činí 1,2 %.

Populární na fóru

Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

this is really very informatinable and good suffestion post i liked it!!!! https://www.spinonholiday.com/places/pondicherry/

3 komentář(e)
posledni 26.12.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

3 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015